XBOX 360 + AVI + SRT vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Ik keek altijd films en series die ik downloade op mijn Laptop, maar sinds gisteren heb ik een Breedbeeld TV aangeschaft waar ik mijn XBOX 360 op heb aangesloten en nu kwam ik er dus achter dat ik zo de films vanaf mijn laptop naar de 360 kon streamen hetzij via de Video Library afspelen of via de Media Center, maar nu ben ik dus ook tegen een probleem aangelopen, namelijk dat de 360 geen lossen srt bestanden kan lezen, nu is mijn vraag...

Hoe kan ik het makkelijkst DVD's omzetten naar AVI bestanden met ondertitels ingebakken? En ik neem aan dat ik dezelfde methode ook kan gebruiken dan voor het omzetten van TV serie dvd's waar meerdere episodes op 1 dvd staan...

En daarnaast hoe bak ik een losse AVI en SRT samen in 1 bestand?

Daarnaast moet alles natuurlijk wel synchroon lopen en zo min mogelijk kwaliteitsverlies lijden...

Het is een beetje uitgebreide vraag, maar zodoende kan ik meer genieten van het streamen van de films
 
Doom9 voor wat handleidingen.

Doom10 voor de discussie en tips met de nieuwe technieken voor blu-ray en H.264/avc enz.

Het idee is heel simpel je ript het geluid en de ondertitels uit de video zodat je dus een zuivere video en audio stream heb en die zet je om en daarna voeg je de audio en de ondertitels weer gesynchrooniseerd toe.

Veel plezier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan