DVD naar AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Ik ben op zoek naar een programma dat snel werkt, maar wel goede kwaliteit levert en eenvoudig te gebruiken is om:

DVD's om te zetten naar AVI met ingebakken ondertiteling...
 
Ik heb het nu gedaan zoals beschreven, maar ik moet eigenlijk de ondertiteling ingebakken hebben voor het afspelen op de xbox360 en hij speelt hem nu dus wel af, maar ik kan de ondertiteling niet selecteren zoals bij een normale dvd speler, etc.

Hoe krijg ik dit nu dus wel voor elkaar?
 
dus als ik het goed begrijp wil je dat je kan kiezen tussen wel of geen ondertiteling zoals op een normale dvd die je in de winkel koopt?
en je wil alles ook in 1 programma?
ik weet niet of er iets is dat dit alles in 1 bied maar ik zelf gebruik winavi (google even voor een download) voor het converten en DVD flick voor het branden (google maar weer even voor een download
 
Nee dat is het ook niet, misschien leg ik het niet goed uit..

Ik heb dus dvd's op mijn computer staan in de gebruikelijke AUDIO_TS en VIDEO_TS mappen... Dat zijn films en TV series... nu wil ik dus alleen de hoofdfilm of de afleveringen ervan rippen en dan de ondertiteling die je normaal gesproken kunt selecteren in de menu's ingebakken hebben in de film of aflevering zodat je aan het einde alleen dus een AVI overhoud met ingebakken ondertiteling, ik hoop dat dat een betere uitleg is?
 
een programma dat snel werkt, maar wel goede kwaliteit levert

dit is helaas niet mogelijk, om de simpele reden dat goed coderen tijd kost.
maar met de huidige snelle pc's valt dit dan ook wel weer mee en bovendien hoef je er niet naast te blijven zitten.

autoGK is een goed en redelijk eenvoudig programma met heel goed kwaliteit avi's
ook kan je van de dvd één ondertitel selecteren en deze wordt dan in de video gebakken
oftewel de ondertitel kan niet meer uit.
http://www.autogk.me.uk/index.php
 
"Om even in te haken op de vraag van MaikelD.... Ik heb namelijk ook het zelfde probleem en om dan een hele nieuwe topic te maken maak het ook alleen maar onoverzichtelijk."

Nogmaals, inbreuk in een topic is niet toegestaan, stel je eigen vraag.
De volgende keer volgt er een Officiele Waarschuwing die kan lijden tot een ban.
Succes, Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan