pc op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
Berichten
1.458
ik wil mijn laptop op de tv aansluiten er is alleen 1 probleem ik heb geen hdmi nu had ik iets gelezen dat je dat kan doen door een vga naar scart kabel maar dan heb ik nog geen geluid nu kan dat wel via zo'n 3.5mm jack>tulp aansluiting maar dan kom ik op het volgende hoe link je dat aan mekaar want dat gaat toch over hele andere ext
kan dit wel leg effe uit hoe. kan het niet kan dit dan

of kan het via zo een en dan zo'n jack>tulp kabel

welke = beter en welke = makelijker
 
Je kunt ook gewoon de vga op de tv aansluiten (wss heeft je tv wel een vga aansluiting) Dan kun je een geluidskabeltje (3.5mm naar zo'n rood witteCB-3.5mm phono.jpg) van je laptop naar je tv laten gaan.
 
geen vga op de tv en zo'n kabeltje voor geluid bedoelde ik inderdaad maar goed welke lijkt je nu het makelijkst van de twee opties
 
Ik zou idd gaan voor 3.5 mm naar zo'n rood witte, geluidskwaliteit is goed, je merkt pas iets als je boxen hebt van over 1000 euro denk ik.
 
waarom niet?

ik wil films op een groot scherm kunnen kijken om dat mijn beeldscherm maar 15.6 inch is

maar waarom vraagje dat?
 
Misschien dat een mediaspeler iets voor je is. Hiermee kun je films, foto's en muziek direct op je TV afspelen.
Dan heb je veel mooier beeld en geluid en deze kan je op diverse manieren op je TV aansluiten.
 
ja dat weet ik wel maar ik heb een heleboel vragen bij die dingen en nu heb ik win mediacenter vind ik heerlijk werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan