Hoe kan je het geluid van het muziekbestand harder zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

don123

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Berichten
11
Ik heb een Nintendo DSi en daar kan je muziek mee luisteren (dat formaat is AAC). Deze bestanden heb ik geconventeerd via iTunes van MP3. Als ik ze dan luiter klinkt het erg zacht. Mijn vraag is dus nu, kan je met iets het volume verhogen?



PS:Ja het geluid staat voluit
 
zal het nu even downloaden en dan porbeer ik het wel.

Dankje
 
Google op mp3gain. Je krijgt dan een heleboel mogelijkheden, van downloaden tot handleiding. Met dit programma kan van je mp3-bestanden het volume verhogen.
Een voorbeeld :

http://www.freedownloads.nl/mp3_gain.htm

Bij dit programma kan je desnoods een hele map automatisch bewerken, zonder elk bestand te moeten openen en sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Nintendo DSi en daar kan je muziek mee luisteren (dat formaat is AAC). Deze bestanden heb ik geconventeerd via iTunes van MP3. Als ik ze dan luiter klinkt het erg zacht. Mijn vraag is dus nu, kan je met iets het volume verhogen?
PS:Ja het geluid staat voluit

Is het volume van de mp3 wel harder dan de geconverteerd aac file?
Kijk eens of je in Itunes bij het converteren de volume ongemoeid kan laten.
Ik werk niet met Itunes, dus weet niet of het uberhaubt mogelijk is.
 
Is het volume van de mp3 wel harder dan de geconverteerd aac file?
Kijk eens of je in Itunes bij het converteren de volume ongemoeid kan laten.
Ik werk niet met Itunes, dus weet niet of het uberhaubt mogelijk is.

Ik zal even iTunes weer downloaden en even alees opnieuw conventeren. Dan ga ik even stap voor stap alles 2x doorkijken.
 
Ik heb het nu gedownload en eb nu van al mijn muziek een AAC-versie aangemaakt. Nu zie ik dat er bij het menukopje regelaars, volume verhogen/verlagen staat. Lekker slim:p:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan