Geblokkeerde afbeeldingen in opgeslagen e-mail bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
182
Ik ontving via Outlook een doorgestuurd e-mail bericht (tekst en afbeeldingen).
Bericht is normaal te openen en zowel tekst als afbeeldingen zijn zichtbaar.
Nadat ik het totale bestand heb opgeslagen in Mijn documenten en het hierna opnieuw wilde bekijken, zie ik de tekst wel, doch de afbeeldingen zijn middels een rood X geblokkeerd.
Hoe kan ik bereiken dat ik ook in het opgeslagen bestand de afbeeldingen kan zien?
Zou iemand mij op een spoor kunnen zetten?
Met dank.
Groet,
Vorsje.
 
De bijlage van de email zit boven het bericht in een balk. Met paperclip?
klik met de rechtermuisknop op de bijlage en kies opslaan als. Sla de bijlage in 1e instantie op op je bureaublad. Probeer via het bureaublad het bestand te openen.
lukt dit niet kijk dan met rechtermuisknop eigenschappen wat voor extentie de afbeelding heeft en geef dat heir aan.
 
Geblokkeerde afbeeldingen in opgeslagen e-mailbericht.

Ik begrijp uw reactie ten volle, maar mijn vraagstelling betreft een e-mail bericht zonder afzonderlijke bijlage. Nadat ik het volledige bericht, dus inclusief afbeeldingen, heb opgeslagen in Mijn Documenten en het daarna opnieuw wil bekijken, dan worden de
afbeeldingen in het bericht niet meer weergegeven. Er staat dan voor iedere afbeelding een rood gearceerd X. Mijn vraag is waarom die afbeeldingen dan worden geblokkeerd en hoe dit eventueel valt te verhelpen, zodat ze wel zichtbaar worden.
 
ik gebruik zelf outlook niet meer. Dus ik kan het probleem niet nabootsen.
Ik ga ervan uit dat je de mail hebt opgeslagen met opslaan als. Ik vermoed dat de afbeeldingen die gekoppeld zijn aan de email niet mee zijn opgeslagen.
De email heb je al verwijderd? of zit die nog in de prullebak van outlook.

als je met de muis over het X gaat wordt er dan ook aangegeven welk programma je mist om de afbeelding weer te geven?
Als er niets wordt aangegeven ga ik ervan uit dat de afbeeldingen achtergebleven zijn bij de mail.
 
Geblokkeerdeafbeeldingen in opgeslagen e-mail bericht

Moet ik dan de aan het e-mail bericht gekoppelde afbeeldingen apart opslaan en zo ja hoe dan?
Ik heb nu het totale bericht, inclusief de afbeeldingen, opgeslagen onder: opslaan als.
Alleen daarna zie ik alleen tekst en geen afbeeldingen.
 
Alleen daarna zie ik alleen tekst en geen afbeeldingen.
Ja, dat klopt je hebt de mail op een andere locatie opgeslagen. Maar de foto's gaan niet automatisch mee.
Als het goed is staan de afbeeldingen in het mailtje onder de tekst. Het mailsysteem voegt dat automatisch samen.
Als het goed is, is het een amiltje met een paperclip. Die paperclip zijn de bijbehorende foto,s.
Misschien als je in postvakIN de mail ziet, kun je op de paperclip gaan staan en met de rechtermuisknop aanklikken. In het menu dat dan verschijnt staat "opslaan als" klik erop en zoek een locatie waar je de afbeeldingen wilt hebben staan.
Lukt dat niet dan moet je de mail openen en dan staat er ergens "afbeelding downloaden" daarbij kun je ze opslaan op lokatie die jij kiest
Buiten het emailprogramma om komen de foto's niet terug in je mail.
Ze blijven alleen bijelkaar in het email programma.
Wil je ze toch bijelkaar hebben (zoals in de mail)dan zul je dat in een tekstverwerkingsprogramma moeten doen. bv word.
 
Jullie zijn eigenlijk veel te goed om een leek als ik zo uitgebreid te willen helpen.
Nog even voor alle duidelijkheid: ik ontvang een e-mail bericht zonder bijlage (paperclip).
Het is een tekstbericht voorzien van een aantal foto afbeeldingen (alles in een dus).
Als ik dit bericht open is alles te zien.
Indien ik het bericht echter opsla met "opslaan als" en het daarna weer wil bekijken, dan
is alleen de tekst nog wel zichtbaar, maar niet de afbeeldingen.
Dus blijkbaar kan ik het totale bericht niet opslaan om het daarna in zijn geheel weer te kunnen bekijken.
Misschien van jullie kant nog een poging om deze leek verder te helpen??
Dank.
 
Gaat het om Outlook of om Outlook Express? Topic kan in beide gevallen naar een juiste sectie verplaatst worden.
 
afbeeldingen in opgeslagen e-mail

Moet ik nog iets wijzigen of ontvang ik nog een reactie.
Ik weet nu niet meer hoe te handelen na de laatste opmerking van crash.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan