Nummers gemakkelijk achter elkaar plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeehenk

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
37
Ha!

Ik wil de nummers van een aantal CD's achter elkaar plakken. Ik wil er dus voor zorgen dat de hele CD (+10 nummers) tot 1 nummer wordt gemaakt. Is dit mogelijk op een snelle manier?

Het gaat niet om maar 1 CD, maar om een stuk of 20. Ik had al met AudaCity zitten klooien, maar daar moet ik nummer voor nummer alles gaan knippen, plakken aanpassen etc. Daar heb ik niet zo'n zin in aangezien het om +600 nummers gaat!

Is er een manier om alle nummers van een CD te selecteren en met 1 druk op de knop het te laten omzetten tot 1 nummer?

Alvast bedankt voor de snelle antwoorden!
 
Bedankt voor je reactie. Helaas niet helemaal wat ik bedoel. Ik wil eigenlijk een boel nummers achter elkaar plakken om het vervolgens als 1 bestand af te kunnen spelen op een MP3 spelert.

Ideeen?
 
Waarom zoveel werk? Een mp3 speler kan toch gewoon door lopen; als je echt een bepaalde volgorde wilt, maak je gewoon een playlist met je eigen keuze..

Als je het persee wil, kun je een cd speler aansluiten op de Line in van je geluidskaart, je speelt de CD af, en neemt 'm op met Audacity.. Dan hoef je nog maar 20x te knippen..
 
Dat is juist het probleem... Het gaat om muziek voor op kantoor. Ik heb een 16GB Archos 2 aan het systeem hangen, maar op de 1 of andere manier speelt het niet goed af. Een aantal nummers komen (vervelend) vaak voor, en een zeer groot aantal nummers wordt uberhoubt niet afgespeeld.
Ik heb ook al geprobeerd om de MP3 speler te formateren, maar dit helpt ook niet...

Ik wil nu dus meerdere CD's samenvoeren tot 2 nummer zodat er een beetje variatie in de tent komt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan