FullHD Network MediaPlayer subs probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jgreev

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
86
Hallo Lezer,

Ik zit met een probleem, ik heb een FullHD Network MediaPlayer om de films die ik op mijn pc heb staan via netwerk of usb op mijn tv te kijken.
Mijn probleem is dat de ondertiteling die bij de film hoort niet door de mediaplayer herkend word het zijn allemaal SRT files en de verpakking zegt dat die ondersteund word maar hij vind ze niet iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit kan worden opgelost???
Mvgr Jurr
 
Heeft de ondertitels exact dezelfde bestandsnaam als die van de film(behalve de extensie)?
 
oow maakt dat uit dan?? want dat is bij de meeste films niet:d
 
Test dat maar eens uit met 1 film.
Werkt dit dan wel, zal je alle bestandsnamen van de subs gelijk moeten trekken met die van de bijbehorende films.:d
 
Inderdaad moet de ondertitelnaam precies hetzelfde zijn als die van de film, dan zou het goed moeten werken, dus;

Dezemooiefilm.avi
Dezemooiefilm.srt

Welke mediaspeler heb je?
 
a.c.ryan playon hd mini
Als je dit in Google intypt vind je genoeg:D
Dankjewel voor alle hulp.
 
Ja die speler heb ik gehad en speelt inderdaad de srt gewoon af als je ze precies dezelfde naam geeft.
 
OKeej dankejwel heb vanavond tijd om het uit te proberen en ik laat wat weten!!:D
GR Jurr




Ik heb het net uitgeprobeerd en het werkt!! hartelijk dank allemaal!!!:d
Mvgr Jurr
 
Laatst bewerkt:
Oow heb nog een vraag over hetzelfde apparaat:d.
Als ik foto's bekijk via dat apparaat dan zoomt die in en uit hoe kan dat??
Ik heb als een de instellingen door gespit maar kon echt niks vinden, weet een van jullie hoe dat kan??:D
Mvgr Jurr
 
Key burn uitzetten in de setup/instellingen en dan even opnieuw HDMI Auto kiezen bij video instellingen voor beeld.
 
Jha gelukt Superrrrr Dankjewel:d
En nu we toch bezig zijn hahaha heb ik nog een vraag:
Ik heb op mijn pc een externe hardeschijf aangesloten en daar staan verschillende mappen in waaronder de map video's en de map series, als ik nou met de mediaplayer via het netwerk op mijn externe hardeschijf ga dan vind die allebei de mappen maar als ik in de map met video's wil gaan dan zegt die dit:
Netwerk gebruikers - ID : Realtek guest
Wachtwoord : **********

OK en opslaan naar mijn snelkoppelingen

OK Annuleren


Als ik dan op OK klik dan zegt die Logon mislukt.
Dit staat er ongeveer Weet niet of jullie er wat me kunnen en of het aan dat apparaat ligt of aan mijn pc:d
Mvgr Jurr
 
Ja is een bekend probleem van de AC Ryan, via het netwerk is het een ***ding.
Als het toch een externe schijf is kun je 'm beter rechtstreeks op de USB van de AC Ryan aansluiten.
 
Je hebt 3 vragen onafhankelijk van elkaar geplaatst omtrent dit apparaat.
Liever deze vragen stellen in het eerste bericht. Of elke vraag in een aparte topic stellen.
Topic daarom gesloten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan