converteren van .cpi files naar windows movie maker-file

Status
Niet open voor verdere reacties.

in tune

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
23
Hallo,
we hebben sinds kort een nieuwe canon HD Camcorder HF R106. Als ik de opgenomen filmpjes naar PC download krijgen de filmpjes automatisch de extensie .cpi en kan ik ze niet in windows movie maker loaden. Wie kent een converter (het liefst gratis) die deze .cpi - files kan converteren naar een bestand die ik vanuit movie maker kan loaden en dan gebruiken en bewerken? THX in advance!!!!
 
Ik vrees dat er "nog" geen gratis goede tools zijn die .cpi of te wel een nieuwe video formaat AVCHD voor de nieuwste video camera's kan omzetten naar bv mpeg. Ik weet dat Pinnacle Studio 11+ er mee over weg kan, het is alleen niet gratis. Mpeg heeft lang niet de kwaliteit als AVCHD of te wel jouw video bestanden met .CPI als extensie.

Mijn Google zoek tocht bracht me niet veel verder. Misschien zit er toch wat tussen wat je kunt gebruiken. Je kunt ook zoeken op Deze uitslag van Google.

grtjs jjw
 
Hallo Gimli en JJW,

hartelijk bedankt voor jullie reactie. Volgens mij heb ik niet goed gekeken en ben er achter gekomen dat de .cpi bestand een imagebestand is die nog bovendien (naast het videobestand) aangemaakt wordt. Ik heb dus iedereen (incl. mezelf) op het verkeerde pad gestuurd, waarvoor mijn excuses. Ik zal volgende keer beter opletten voordat ik hier een vraag op het forum plaats... pffffffffff ... sorry, sorry, sorry

Aan iedereen, die deze vraag kent: Ik moest gewoon een converter hebben die een .mts - bestand converteerd naar een van windows moviemaker leesbaar bestand. Er zijn niet zo veel gratis converters maar naar een kleine zoektocht tog eentje gevonden en die doet het hartstikke goed.

Nogmaals excuses en hartelijk bednakt voor juollie reactie!
Vriendelijke groet!
 
Nou een excuus is zeker niet nodig, ik was ook gewoon aan het googelen omdat ik het wel interessant vond.
Misschien wel handig als je jouw gevonden programma hier plaatst met de link. Dan kunnen mensen die zoiets zoeken het weer vinden.

grtjs jjw
 
Kijk, goed werk. Zo help je ook weer anderen. :thumb:

grtjs jjw
 
Heey Kweet Dat Dit Oud Forum Is Maar Die Converter Doet Het NIet Zo Goed Bij Mij
Als Ik Bestanden Wilt Toevoegen Kan Die De .cpi Bestanden Niet Vinden
Help?
 
Goed, heb je bij bestandsformaten wel de juiste *.cpi extentie aangegeven?
Dat de laatste converter die bij "InTune" wel werkt en niet bij jou kan allerlei oorzaken hebben.

Heb je de andere (gratis) converters geprobeerd?

:)
 
Ja Ik Heb Andere Converters Geprobeerd Maar Die Deden het ook met .cpi bestanden :p
maar ik heb ook nog van een vriendin gehoord dat youtube downloader ok convert
Voor Rest ben ik eigenlijk nog nergens achtergekomen ik heb wel veel andere forums gelezen enzo.
maar heb niet echt veel gevonden
maar ik Snap er voor de rest niet zoveel van :S Ben een soort beginner met dat soort dingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan