DVD kijken op andere computer via Teamviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Ik wil graag een DVD bekijken die zich in een andere computer bevindt.
Met TeamViewer kunnen we wel instellingen wijzigen op de andere computer. Op de andere computer wordt de DVD normaal weergegeven, maar op de remote computer zie ik enkel een zwart beeld.
Hoe kan ik wel goed de DVD bekijken?
 
@lord4163,
Jou bericht verwijderd, graag nutteloze berichten achterwege laten.
 
Nutteloos ? ik vind het nutteloos dat je me post verwijder....:rolleyes:
Ik vroeg waarom hij dat wou gebruiken .....

Ik denk dat hij daar veel te traag voor is maar je zou het ook met crossloop toch denk ik dat het veel te traag is zo.

Als je die map deelt in het netwerk en dan openen...

En crash waarom zou je dit doen via teamvieuwer omdat er een probleem zit achter het probleem :rolleyes:
 
De smillie erachter en dat we wel vaker meldingen van jou berichten krijgen. Daarbij voegt het niets aan de topic toe, gezien de vraagsteller duidelijk aangeeft waarom ie dit gebruikt.
 
Je kan de film op de pc niet in volledig scherm afspelen. Ik heb het een keer geprobeerd met een spel op volledig scherm, werkte niet, daarna in window-mode gedaan, werkte wel.

Duss, je dvd-scherm zo groot mogelijk maken zonder hem in de full-screen mode te zetten.
 
Allemaal die remote programma's (teamviewer/Citrix/Remote Desktop enz.) zijn niet gemaakt om bewegend beeld vloeiend weer te geven. Dat merk je ook als je bijv. een website bekijkt met allerlei mooie flashbanners die bewegen.

Het beste kun je de DVD delen via je netwerk en gewoon bekijken via een programma op je eigen laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan