Overgangstijd Windows Movie Maker wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
470
Hallo,

Ik heb een dia presentatie gemaakt in Windows Movie Maker (windows 7 Ultimate), en zou graag de vertoningstijd per foto en de overgangstijd willen wijzigen.
Ik zag (toen ik al mijn foto's op de tijdlijn had staan) in het menu Extra, Opties dat dit vooraf (voordat de foto's op de tijdlijn gezet worden) aangepast kan worden maar kan nergens vinden hoe dit achteraf aan te passen is.
Ook als ik alle foto's op de tijdlijn selecteer en dan in het menu extra, opties de tijd aanpas, veranderd er niets in de vertoningstijd.
Ik heb ook al geprobeert om alle foto's te selecteren en dan bij de eerste foto met het pijltje de fotolijn te verschuiven, maar dit verlengt alleen de vertoningstijd van de betreffende foto en de rest blijft zoals het is.
Aangezien de standaard vertoningstijd op 2 sec. staat, is de presentatie niet om aan te zien omdat hij veel te snel loopt.

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ??

Alvast hartelijk bedankt !!

Mvrgr. Mark
 
Ik ken/ heb het programma niet, maar probeer dit eens: Open het 'korte' projekt, selecteer alle foto's, kopiëer ze (Ctrl +C), open een nieuw leeg projekt met goeie tijden, en plak (Ctrl + V) de foto's in de tijdlijn. Misschien dat het werkt..
 
Ik ken/ heb het programma niet, maar probeer dit eens: Open het 'korte' projekt, selecteer alle foto's, kopiëer ze (Ctrl +C), open een nieuw leeg projekt met goeie tijden, en plak (Ctrl + V) de foto's in de tijdlijn. Misschien dat het werkt..

Beste hr. / mevr. van Dahl,

Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen om de tijd tussen de foto's telkens handmatig per foto aan te passen. Wel een hele klus aangezien het bijna 150 foto's betrof maar het resultaat mocht er dan ook zijn. Ik zal uw tip wel in mijn achterhoofd houden voor een eventuele volgende keer dat het mij zou overkomen.

Bedankt voor uw antwoord.

Mvrgr. Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan