Mp3 bestand omvormen naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

cherifo

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
10
Hoi,

Ik heb een 5 minuutjes radio opname en heb deze van de radiozender onder een MP3 formaatje toegemaild gekregen.

Deze wil ik bijvoorbeeld op Facebook plaatsten..kan er iemand me soms helpen om dit om te vormen naar een soort van link of stream zodat ik dit op Facebook kan plaatsen?


Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
MovieMaker

Wat je zou kunnen doen is er een filmpje van maken via windows movie maker ( ofzo ) willekeurig plaatje toevoegen aan het bestand, waarna je het kan uploaden bij youtube.

Plaats daarna de youtube link op je pagina,

Succes
 
Wat je zou kunnen doen is er een filmpje van maken via windows movie maker ( ofzo ) willekeurig plaatje toevoegen aan het bestand, waarna je het kan uploaden bij youtube.

Plaats daarna de youtube link op je pagina,

Succes

Hoi phobix,

Sorry maar heb enige hulp nodig vrees ik hoor..kan ik je het bestandje eventueel doormailen?
Sorry kben niet zo handig in dit soort dingen.

Bedankt
 
Is goed me mail maar even:



Dan zal ik het bestandje even snel maken moet het een bepaald plaatje zijn?
 
Laatst bewerkt:
4shared

Wat u overigens heel gemakkelijk zelf kunt doen is 4Shared.

- Even googlen naar 4shared,
- Aanmelden / inloggen
- U bestand gaan uploaden
- Link op u Facebook website zetten
- Voila

Dat is een website waar je gratis een account aan kunt maken waarna je er bestanden op kunt zetten ( alle soort bestanden ). Zelf net even geprobeerd met een audio bestand, als hij eenmaal is geupload hoeft U alleen de link op U facebook website te zetten dan komen ze van zelf op 4shared en kunnen ze het beluisteren.

Tips nodig als U er niet uitkomt hoor ik het graag dan reageer ik zo snel mogelijk :thumb:

M.v.g

Phobix
 
Email adres

Wat je zou kunnen doen is er een filmpje van maken via windows movie maker ( ofzo ) willekeurig plaatje toevoegen aan het bestand, waarna je het kan uploaden bij youtube.

Plaats daarna de youtube link op je pagina,

Succes

Is goed me mail maar even:



Dan zal ik het bestandje even snel maken moet het een bepaald plaatje zijn?

Maar dan moet ik wel je email adres hebben natuurlijk :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan