Loval Network

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
293
Hey,

Weet iemand hoe ik een lokale netwerkverbinding kan maken met de router? Ik wil namelijk op een vmware OS alleen lokaal bestanden delen en niet dat mensen of virussen en die rotzooi op die computer hoeven te komen... daarom zou ik willen weten of ik ook mijn verbinding een lokale verbinding kan maken!

MVG,
Yorick

*Typfout in de titel, moet natuurlijk "Local Network" zijn, mijn fout ;)
 
Laatst bewerkt:
ik snap helemaal niks van wat je nu zegt wil je een draadloos netwerk maken een bekabeld netwerk of wat bekabeld is simpel kabeltjes inpluggen computers zelfde werkgroep naam geven nog effe met de rechten bezig en dan ben je helemaal klaar
 
Laatst bewerkt:
ik snap helemaal niks van wat je nu zegt wil je een draadloos netwerk maken een bekabeld netwerk of wat bekabeld is simpel kabeltjes inpluggen computers zelfde werkgroep naam geven nog effe met de rechten bezig en dan ben je helemaal klaar

Ja ik weet wel hoe ik moet delen, maar ik wil niet dat de computer verbinding maakt met het internet, alleen lokaal voor het delen van bestanden!
 
dus je wilt meerdere computers op mekaar aansluiten maar geen een heeft internet
met kabels doe je dat zo
alle kabels op het router aansluiten behalve de kabel die het internet aan het router geeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan