Dll foutmelding mscoreei.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

veggel75

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
5
Ik krijg steeds vaker meldingen dat bepaalde dll bestanden niet geschikt zijn voor windows of een fout bevatten. Ik heb een Asus laptop waarop het programma Controldeck geïnstalleerd is. Wanneer ik dat probeer te openen (ook na herinstallatie) krijg ik de volgende foutmelding:

C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscoreei.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb al pogingen gedaan het dll bestand te vervangen maar dat had dus klaarblijkelijk geen effect.

Deze zelfde melding krijg ik trouwens ook als ik het programma Guitar Pro 6 probeer te openen na installatie.
 
Melding lijkt duidelijk: Herinstalleer .Net Framework 4.0

Tijs.
 
Het bestandspad in je posting gaf me die hint, dus heel goed dat je het erbij vermeld had:
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscoreei.dll

Fijn dat het gewerkt heeft! :)

Graag de vraag nog op opgelost zetten:
Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan