Van CD naar memory stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik heb een paar CD's met mp-3tjes en die wil ik op een memory stick zetten.
Kan dat en hoie doe ik dat?
Groet,
Martin
 
gewoon kopieren van CD naar memorystick

Als het een muziek CD dan kan je afzonderlijke nummers Rippen. Kan ook met Windows media player

Ron
 
Dat is geen probleem. Je kan rechtstreeks kopieren van de cd naar de memorystick.
Ik adviseer je alleen om dit niet te doen met windows verkenner.
Gebruik hiervoor een programma zoals freecommander, unstopable copier of iets soortgelijkwaardigs. Die zijn er meer op gericht.
 
Dat is geen probleem. Je kan rechtstreeks kopieren van de cd naar de memorystick.
Ik adviseer je alleen om dit niet te doen met windows verkenner.
Gebruik hiervoor een programma zoals freecommander, unstopable copier of iets soortgelijkwaardigs. Die zijn er meer op gericht.
Klinkt wel een beetje onzinnig dat je geen windows verkenner moet gebruiken. Een simpele knip en plak aktie is geen rocket science en iets wat de windows verkenner gewoon goed doet.
Voor simpel kopieren en plakken is een ander programma overbodig

Ron
 
Voor een simpele copy/past actie van hd naar hd ben ik het wel met je eens.

Als het gaat om grotere hoeveelheden bestanden van een externe bron dan de hd heb ik geleerd van de ervaring dat verkenner nogal eens moeite heeft en kan vastlopen.
Ondervonden op meerdere pc's en windows versies.
Daarom de overige programma's geadviseerd. Die zijn daar meer voor dit soort acties ingericht.
De topic starter is natuurlijk altijd vrijblijvend om met de geboden adviezen om te gaan.
 
Hallo,
Ik heb het geprobeerd in Freecommander.
Ik sleep de bestanden van de CD naar de stick, maar krijg dan alleen 1kb bestandjes.
Wat doe ik verkeerd?
Groet,
Martin
 
Zijn het bestandjes met de extensie cda?
Dan zijn het audio cd's en geen mp3's zoals je in je vraag aangaf, die moet je dan eerst rippen met bv audiograbber of een andere programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan