Port forwarding Davolink modem lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

berry14

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
164
Hallo allemaal,

Ik heb een Xbox 360 waarmee ik online wil gamen. Als je dat wilt, moet je bepaalde poorten (88 en 3074) openzetten, zowel TCP als UDP. Ik heb dit gedaan, ook andere poorten geprobeerd, maar geen succes. Toen dach ik: ik vul het ipadres van mijn xbox in bij DMZ host (dat betekent dat alle poorten open staan, en is ook niet veilig), maar ook dat werkte niet. De xbox blijft aangeven: NAT type: Strict en soms Moderate (ook dat is raar). Terwijl als ik de poorten check met de computer op het ipadres van mijn Xbox de poorten wel degelijk open staan.

Mijn xbox zit samen met mijn computer aangesloten op een hub, die weer verbonden zit met het modem. Op het modem zit ook rechtstreeks een andere xbox, die wel soms op Open staat en soms niet (hiervan zijn wel TX+ en TX- in de utp-kabel verwisseld).

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
 
Als je nu eens begint overal straight utp kabels te gebruiken en geen crosslink kabels.
 
Ik denk dat er wat zaken door mekaar lopen, als eerst, een HUB kun je niet instellen. Deze doet niets anders als ip adressen door sluizen. Ten tweede, je hebt rechtstreeks op het modem een andere Xbox aangesloten? Wat voor modem heb je als ik vragen mag?

grtjs jjw
 
Hij kan ook hub zeggen en switch bedoelen.
Hij heeft een davolink modem/router.
 
Ik weet al wat het probleem was:
Ik had dezelfde poorten open gezet voor 2 ip adressen. Dat kan dus niet, ben ik achter gekomen. NAT type is nu dus Open op één ipadres/xbox en niet op de ander(Moderate). Dan kan ik ze wel dezelfde ip geven, maar dan kun je weer niet tegelijk spelen. Ik heb een Davolink DV2020. Weet iemand of dit via een andere manier wel kan? Of misschien met een nieuwer modem van Tele2? Daar kan ik wel aan komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan