Sony vegas 9.0 probleem ( render as )

Status
Niet open voor verdere reacties.

renebvz

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
35
Een hele goede avond mensen,

Ik zit een filmpje te maken voor een sport die ik beoefen en probeer hem elke keer, op te slaan voor mensen die het filmpje even willen zien om te kijken hoe hij er nu uit ziet.

Ik krijg vanavond een klein probleempje als ik hem op wil slaan.
de eerste 25seconden doet hij het maar daarna krijg ik deze melding :

Als iemand weet hoe ik dit kan oplossen geef graag een reactie :)


1289759106-590.jpg


1289759177-010.jpg








Mvg Rene
 
Melding lijkt duidelijk: Je komt (virtueel) geheugen tekort om het bestand succesvol te kunnen opslaan.

Vergroot het wisselbestand eens, wellicht kan het helpen hier.
In XP: Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knop Instellingen in de 'paragraaf' Prestaties -> tabblad Geavanceerd -> knop Wijzigen -> Stel een groter wisselbestand in (minstens de Maximale grootte veranderen naar een (veel) hogere waarde) en niet vergeten op de knop Instellen te klikken.
Klik zo vaak OK als nodig is. Probeer het dan opnieuw met Vegas.

Succes,

Tijs.
 
Melding lijkt duidelijk: Je komt (virtueel) geheugen tekort om het bestand succesvol te kunnen opslaan.

Vergroot het wisselbestand eens, wellicht kan het helpen hier.
In XP: Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knop Instellingen in de 'paragraaf' Prestaties -> tabblad Geavanceerd -> knop Wijzigen -> Stel een groter wisselbestand in (minstens de Maximale grootte veranderen naar een (veel) hogere waarde) en niet vergeten op de knop Instellen te klikken.
Klik zo vaak OK als nodig is. Probeer het dan opnieuw met Vegas.

Succes,

Tijs.


Heel erg bedankt voor je reactie maar ik heb vista ^^ Als je het daar ook weet graag (A)
 
Is feitelijk niet veel anders dan in XP:
[Windows-toets]r toetscombinatie (opent het Uitvoeren vakje) -> sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knop Instellingen in de 'paragraaf' Prestaties -> tabblad Geavanceerd -> knop Wijzigen -> Kijk na of "Wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren" aanstaat. Vink dat uit. Stel daarna een groot wisselbestand in: Kies voor "Aangepaste grootte", en stel als Begingrootte en Maximale grootte in: 6144
(dat is dus 6 Gigabyte). Klik daarna op Instellen en daarna vaak OK als nodig is.

Probeer het dan opnieuw met Vegas.

Succes,

Tijs.
 
Is feitelijk niet veel anders dan in XP:
[Windows-toets]r toetscombinatie (opent het Uitvoeren vakje) -> sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knop Instellingen in de 'paragraaf' Prestaties -> tabblad Geavanceerd -> knop Wijzigen -> Kijk na of "Wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren" aanstaat. Vink dat uit. Stel daarna een groot wisselbestand in: Kies voor "Aangepaste grootte", en stel als Begingrootte en Maximale grootte in: 6144
(dat is dus 6 Gigabyte). Klik daarna op Instellen en daarna vaak OK als nodig is.

Probeer het dan opnieuw met Vegas.

Succes,

Tijs.

Hij zegt het nog steeds : hier een plaatje wat ik heb gedaan en wat voor melding ik weer krijg .

1289826141-950.jpg


http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3223592.html
 
Laatst bewerkt:
Dan weet ik het niet: 6 GB wisselbestand lijkt me méér dan genoeg. Wellicht is de informatie die hier staat zinvol voor je.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan