Wit beeld met flash player 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

pommeke

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
232
Hallo,

Voor volgende site heb ik een probleem met flash: http://www.st-lr.be
Als ik deze open in IE8 krijg ik alleen een wit vlak.:(
Als ik deze open in Chorme werkt hij prima.

Wat kan ik doen?
 
Ga eens naar Extra, Invoegtoepassingen beheren. Staat daar dan o.a. de shockwave bij?
 
staat enabled bij all-addons
staat niet in de lijst bij currently loaded



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en hoe kan ik dat oplossen?



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en hoe doe ik dat?
want als ik ga kijken bij all-addons staat hij enabled



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je toolbars en extensions kiest en vervolgens op de flasgregel gaat staan en rechts klikt, dan verschijnt de inschakeloptie. (Mag ook currently loaded zijn.)
 
Laatst bewerkt:
Als ik ga kijken bij Currently Loaded staat er niets van flash of shockwave bij.
Als ik ga kijken bij All Addons staat er wel een, en die is enabled.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hm, wat 'zegt' configuratiescherm bij de programma's erover?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    68 KB · Weergaven: 62
Beide zijn geinstalleerd
Flash Player 10 ActiveX
Shockwave Player 11.5
en
Adobe Air



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan moet ik tot mijn verdriet passen. Mijn kennis op dit terrein schiet tekort voor geavanceerde probleemoplossing. Ik had gehoopt dat je probleem inmiddels over zou zijn door het inschakelen van de invoegtoepassing. Mogelijk dat een meelezer met meer technische kennis dan ik dé oplossing weet.
Ik had er eigenlijk al een donkerbruin vermoeden van dat het niet dé oplossing zou blijken te zijn. Reden daarvoor is het feit dat je dan bij veel méér sites het probleem zou moeten hebben.

Doe svp eens een testje. Klik eens op deze site en daarna 'ontdek de Auris met hybride aandrijving' (witte vierkant met lichtblauwe tekst) en vervolgens rechts in beeld onder het kopje 'exterieur' voor 'rijden'. Gaat dan een filmpje (met muziek) lopen?
 
Laatst bewerkt:
dat werkt



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chips, dan is er dus met deze invoegtoepassing helemaal niets mis. Als ik nú op die 'probleemsite' klik, dan krijg ik dit te zien (zie plaatje). Dat lijkt mij ook niet helemaal jofel?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 59
is juist hezelfde als bij mij
dus in die witte vlakken moet normaal een foto show van google foto te zien zijn



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd, dan is er dus met je IE configuratie niets mis, maar kennelijk met die site, of................ allebei onze IE configuraties zijn niet oké.................. ;) :D

Ik ben eruit! Ik maak even een screendumpje van de oplossing................
 
Laatst bewerkt:
Ik de instelling gezet dat hij het moet goedkeuren
maar ik blijf wel witte vlakken hebben



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een hm'tje van mij. Ik heb de beveilingsniveau's op diverse manieren aangepast, maar ook hier blijft 'ie wit. Ik ben toch bang dat er iets niet helemaal in orde is met die site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan