Geen internet op andere computers op het netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

xlordingo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
299
Hoi!

Sinds ik black ops speel op mijn pc, hebben de andere pc's op het netwerk geen internet meer terwijl ik het spel speel.. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.. Ik merk ook dat ik zelf heel traag internet heb wanneer ik het spel afsluit en gelijk mijn browser (Google Chrome) open.
Ik ga proberen om te 'port-forwarden' maar ik heb het wachtwoord niet, maar gaat port-forwarding ook helpen? (Ik snap zelf het nut er niet van, maar ik zie op google dat mensen met black ops port-forwarden)

Zelf ben ik niet echt een mannetje van netwerken, dus ik weet er niet veel van.

Bij voorbaat dank,

Lucas :)
 
Hoi,

eerst even over het w.w. afhankelijk v.d. router die je hebt kan dat vanalles zijn (standaard) Die info moet je zoeken bij de fabrikant van je router. (meestal admin admin of admin 1234 kan allemaal)
Hoe je poorten kunt forwarden kun je hier lezen (Engels) maar er zijn wellicht NL handleidingen hierover te vinden. Het heeft zeker nut om in bepaalde gevallen een poort(en) te forwarden anders zat de optie niet op je router en hadden ze het niet uitgevonden.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Oke thanks,

Ik merk nu dat ik (en de pc's op het netwerk) ook zonder black ops zeer traag is.. Veel trager dan normaal.. Ik ga eens proberen aan het wachtwoord te komen..

Ik heb een Prestige 2602H-63 (denk ik ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan