wizard voor foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
hallo,

Sinds kort krijg ik het wizard programma voor foto's niet meer tevoorschijn, als ik mijn digitale camera aansluit, wat moet ik doen?

groetjes ria faasse
 
welke Windows gebruik je?
 
Of heb je het over het programma dat bij je camera geleverd is? Zo ja, welke camera gebruik je?
 
Of heb je het over het programma dat bij je camera geleverd is? Zo ja, welke camera gebruik je?

ik denk dat het in windows zit, normaal als ik mijn camera op de pc aansluit kreeg ik gelijk wizard voor foto's, maar nu niet meer.

Groetjes Ria
 
Even iets proberen

1. Sluit de camera aan op de USB-poort van de Windows XP-computer. Wel inschakelen anders wordt hij niet herkent.
2. Ga naar Bureaublad en klik op 'Deze computer'. Als het goed is zie je hier het pictogram van de digitale fotocamerazijnde de verwisselbare harddisk die in de digitale fotocamera zit. Klik op dit pictogram met de rechter muisknop en klik op 'Eigenschappen'.
3. Als je 'Eigenschappen voor Verwisselbare schijf' ziet, klik dan op het tabblad 'Automatisch afspelen'.
4. Bij type inhoud kies je voor 'Afbeeldingen'. Vervolgens zet je een vinkje voor 'Vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren' en klik op OK.
 
Ik ben blij dat het gelukt is :) Dan kun je de vraag op opgelost zetten ;)
 
Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.] :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan