Branden van 2lions team

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opagek

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
100
Ik heb van 2lions team de film How to train your dragon gedownload maar ik heb altijd avi's omgezet naar (volgens mij) pal.
Maar van 2lions team krijg ik een iso en een mds file en ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet doen.
Iemand die wel eens een film van 2lions team heeft gedownload zou die kunnen zeggen hoe je het hebt gedaan.

Bij voorbaat dank,

Opagek
 
AVI en PAL zijn 2 heel verschillende zaken. PAL is een systeem voor KTV (zoals SECAM en NTSC). En AVI is een videobestandsformaat. Een ISO-bestand kan je b.v. als volgt branden :

http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_usingnero_iso.php

Of je gebruikt b.v. het bestand Poweriso om het ISO-bestand te mounten (uit te pakken). Je creëert daarmee een virtuele DVD-drive en kan daarmee je film branden.
 
De iso kan je branden met het gratis imgburn.
De mds(infofile) wordt vaak aangemaakt bij het maken van de iso, meestal gemaakt met alc.100%

Omdat imgburn klein en compact en veelzijdig is, is bij mij die grotere brandpakketten overbodig.
 
Laatst bewerkt:
krolik
AVI en PAL zijn 2 heel verschillende zaken. PAL is een systeem voor KTV (zoals SECAM en NTSC). En AVI is een videobestandsformaat.
Dat weet ik maar dat programma convert avi naar pal zodat onze dvd speler het kan afspelen.
ik gebruik altijd convertxtodvd en daar heb ik nooit problemen mee gehad harstikke goed programma maar ik kan er volgens mij niet zomaar een iso in gooien ik heb de iso ook al geopend met Deamon tools en dan krijg ik de mapjes video_ts en audio_ts.
 
ik heb de iso ook al geopend met Deamon tools en dan krijg ik de mapjes video_ts en audio_ts.

Als je de mdf dus brand met Alc.120% zal die dus deze mapje op je schijf zetten en kun jij de video in je DVD afspelen.
 
ik weet alleen dat het convergeren naar dvd files iets anders s als het omzetten van ntsc naar pal daarnaast heb ik de ervaring met lions dat de vts folder van naam veranderd moet worden naar VIDEO_TS en dan kan je direct branden op dvd
ik praat nu over toast en popcorn pal en ntsc zijn niet nodig gwoon all regions instellen
vg robbert
 
Welkom op Helpmij.nl:)

Je reageert nu in een topic van November vorig jaar, deze is niet actueel meer. Graag oude topics met rust laten.
slotje.gif
 
En bij deze een slotje erop.
Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan