Geen tabbladen <energie> in apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

witteboom

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
11
In <apparaatbeheer> zou bij <eigenschappen> van een apparaat een tabblad <energie> te zien moeten zijn. Maar bij mij is dat niet het geval. Hoe kan ik dat tabblad zichtbaar krijgen?
 
Hoi,

dat hoeft niet bij elk apparaat het geval te zijn,meestal is dat het geval bij b.v. netwerkkaart,muis,toetsenbord e.d.
 
Dank voor antwoord. Alleen <Netwerkkaart> en <USB> kennen bij mij een tabblad <Energiebeheer>. Mijn PC sprong gisteren regelmatig spontaan uit de slaapstand.
Via CMD en de opdracht <powercfg-devicequery wake_armed> kwam ik er achter dat de netwerkkaart daar voor zorgde. Heb aldaar nu op het tabblad <Energiebeheer> het vinkje weg gehaald bij <Apparaat mag systeem uit de slaapstand halen>.
Ik kan mijn pc alleen uit de slaapstand krijgen door de aan/uit knop in te drukken. Ik zou graag willen dat ik, net als op mijn vorige systeem, muis en toetsenbord kan gebruiken om de pc te laten ontwaken, maar deze apparaten hebben geen tablad <Energiebeheer>. Kan ik die tevoorschijn toveren? Groet!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
je zal even de specs van je pc/laptop moeten aangeven (merk/type e/o modelnr.)
 
Goedenacht!
Het is een merkloze pc. Voor systeeminformatie, zie de bijlage.
Welterusten
 

Bijlagen

  • Systeeminformatie.docx
    63,1 KB · Weergaven: 44
Goeienavond! Ik ben er uit.
Ben naar Bios/ <Power Management Setup> gegaan. Daar bij <Power on by mouse> <enable> aangevinkt. De pc kan nu met de muis uit de <Slaapstand> gehaald worden.
Toetsenbord lukt niet (ook niet zo noodzakelijk). Bij <Power on by keybord> kan ik kiezen uit <Password> of <Keybord 98>. Als dat <Password> betekent dat ik met een wachtwoord moet gaan werken, dan wil ik dat niet. En <Keybord 98>: ik gebruik een tamelijk oud toetsenbord en dat voldoet (gegoogled) niet aan de eisen. (geen <Wake-up toest>).
Dank-je-wel voor de aandacht! Groet
 
Mooi dat je het zelf opgelost hebt!
succes verder. :thumb:
(zet je vraag ff op opgelost)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan