Dane-Elec So Speaky

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasonCooper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Berichten
2
Ik heb ook vraag over de Dane Elec So Speaky HDMI 500GB extern harde schijf. Ik heb nu al een paar keer bestanden (.mkv) van 5+ gb geprobeerd over te zetten van mijn extern harde schijf naar de Dane Elec, maar hij geeft telkens aan dat het bestand te groot is om over te kunnen zetten. Heb ook al geprobeerd om het via een andere schijf over te zetten maar het lukt gewoon niet.

2wqc3ds.png


Ik ben nu ten einde raad en kan er verder ook niks over vinden op het internet.

Iemand enig idee? :confused:
 
Je zal de schijf even moeten converteren naar NTFS. (Mocht er niks op staan, kan je het ook formatteren:)

Mocht er niks bijzonders op staan, is het makkelijker om 'm even te formatteren.

Deze Computer (Computer) -> Rechtsklik op de externe schijf -> Formatteren -> Bestandssysteem: NTFS

Laat het dan even formatteren, is zo gedaan. Daarna kan je bestanden groter dan 5gb erop zetten.

Reden dat je het eerst niet kon: je externe schijf gebruikte de indeling "FAT32", wat dus niet toe laat om grotere bestanden erop te zetten.
 
dana-elec so speaky

Ik heb sinds 2 jaar de SO Speaky mediaplayer 500 MB, laatste tijd slaat het apparaat uit bij het afspelen van films. Je moet dan de stekker eruit halen om deze daarna weer op te kunnen starten, erg irritant want het doorspoelen is een gedoe. Weet iemand de oorzaak?
 
Eigenlijk moet je je eigen vraag even maken, maar je moet in Energiebeheer het een en ander aanpassen (wijst voor zich)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan