kan avi alleen in coralplayer afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

John99

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
38
Ik heb een avi bestand dat ik alleen in coralplayer kan afspelen. In alle andere players krijg ik de melding dat ik de coralplayer moet gebruiken. Weet iemand hoe ik dit soort bestanden ook in andere players kan afspelen ?
 
En wat voor players heb je al geprobeerd? Het kan zijn dat alleen Coralplayer de correcte codec aan boord heeft voor dit avi bestand.
Probeer ook eens VLC player, deze ondersteund bijna alle soorten codecs die er maar zijn.

grtjs jjw
 
Zeggen de spelers letterlijk "Gebruik Coralplayer"
Zo ja, staat deze in een foutmelding-venster of op de plaats waar normaal je video zou moeten staan?
 
En wat voor players heb je al geprobeerd? Het kan zijn dat alleen Coralplayer de correcte codec aan boord heeft voor dit avi bestand.
Probeer ook eens VLC player, deze ondersteund bijna alle soorten codecs die er maar zijn.

grtjs jjw

het is een bestand van 670 Mb wat ik heb in VLC afgespeeld heb. Het duurt 14 seconden en krijg te zien in het videobeeld dat ik coralplayer moet gebruiken en daarnaast crasht VLC en geeft de melding:
Lezen van bestand mislukt:
VLC kon het bestand niet lezen.
 
Bestand is dus waarschijnlijk bewerkt zodat je deze melding krijgt in de hoop dat men deze player dan ook gaat installeren. Weet niet of Coral een betaalde player is.
 
Nou heb eens snel een google hit gedaan, je wil niet weten hoeveel mensen hier schijnbaar last van hebben en ze ook allemaal vertellen dat na het downloaden van de zo genoemde Coralplayer er veel meer ellende mee kwam.
Ik raad je aan helaas opnieuw het bestand te downloaden in de hoop dat inderdaad het bestand niet gemanipuleerd is om met alleen maar Coralplayer af te spelen.

Als je zoekt op Coralplayer krijg je echt van alles te zien wat ook maar door of van Coral is en dat is niet alleen een player.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan