foto knippen en in ander plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

taniadipsy

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
103
wat ik wil doen is een stuk van een foto knippen (hond) en dat in een andere foto plakken

heb photoshop elements 8
wie kan er mij op helpen met een tutorial te vinden (of uitleg) van begin tot einde
want ik begrijp er niet van
 
Ik denk dat je met een tut over de lassotool niet echt mooie dingen zult maken, er zijn zoveel manieren van uitknippen, een hond zou ikzelf denk ik met extract doen vanwege de vele haartjes, dan miss zelf nog wat haar toevoegen. Op de achtergrond leggen en eerst eens met colordodge ofzo de plaatsen waar schaduwen moeten komen bijwerken (of licht). Dan zou ik selective-color gebruiken om de kleuren echt goed te krijgen, passend bij de achtergrond. Meerdere adj.layers erover en meestal begint t dan wel te lijken.. maar bij elk plaatje/idee moet je weer anders te werk gaan. Dus niet iets wat je binnen een dag of twee leert. Je zult photoshop onder de knie moeten krijgen en daar zal je een hele tijd voor nodig hebben (voor een heel mooie hobby)
Zou je nog interesse hebben om het te leren:p ik zelf vind dat ze bij photoshop-paradise goede nederlandstalige-tutorials hebben

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan