Video downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met Orbit kan je downloaden.
zoek op youtube ff een tutorial ;D
 
Normaal gesproken zou ik zeggen Firefox i.c.m. download helper plugin. Echter ... lijkt het erop dat de aanbieder van het filmpje liever niet heeft dat je doet. Aangezien ze een handige manier van flash embedding gebruikt hebben.

Het probleem zit 'm er namelijk in dat het geen MP4tje is, maar een filmpje wat opgehaald wordt met RTMP protocol. Wat niet wil zeggen dat het niet kan :cool: Orbit heeft daar inderdaad ondersteuning voor ;)
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens iets met URL Sniffer en bijv. Orbit, met URL Sniffer kun je de locatie van het filmpje achterhalen.
 
Aha; het kwartje valt. Mijn collega probeerde het met DownThemAll van Firefox en kreeg een MP4-tje eruit. Dat snapten wij al niet....
Maar door de opmerking van Rhyker nu wel (snik).

Maar hoe krijg ik het filmpje wel eruit? Is alleen Orbit daar genoeg voor of hebben we ook zo'n URL-sniffer (?) nodig? (het is een beetje abracadabra; sorry).

Groetjes,
Woobles
 
oh het is je wel gelukt om een MP4tje te krijgen? Die kan je gewoon afspelen met http://www.videolan.org/vlc/ of met Nero fikken op een DVDtje. Wat wil je er dan eigenlijk mee doen? Opnieuw op het web zetten ofzo?
 
Het bestand even uit de prullenbak gevist; hij opende hier met MediaMonkey dus we dachten dat het alleen geluid was en geen beeld. Met VLC Player hebben we wel beeld maar het is een ander filmpje. Dit is het interview met de dove mevrouw.

Ik wil echter graag het filmpje met het Elektrische Ohr hebben; wat ze blijkbaar goed beveiligd hebben (snik). Wij krijgen die bij DownThemAll ook niet te zien.
Ik wil het gebruiken bij voorlichting; het is een perfect filmpje.

Wat raadt je mij aan?

groetjes,
Woobles
 
Ok; Orbit geprobeerd maar helaas geen resultaat.
Er komt geen filmpje binnen.

Wellicht nog een ander idee?

groetjes,
Woobles
 
dat wordt niets denk ik wat betreft kwaliteit etc. (het doel is filmpje als voorlichting:D) uiteraard kun je dat later nog proberen. Wellicht dat je HIER iets aan hebt. Het gaat dan vooral om het gebruik van SDP Downloader en URL Snooper, succes. Als het je niet lukt kan ik altijd nog kijken of het mij wel lukt.
 
Hoi DJ14,

bedankt voor je hulp; ik heb het geprobeerd met de programma's die je hebt aangeven maar het lukt me maar niet (snik). Ik ben helaas ook niet al te handig met dit soort dingen.
Ik zou het erg fijn vinden als je wilt proberen of het jou zou lukken. Ik hoor het graag.

Groetjes,
Woobles
 
Woobles, zodra ik tijd heb zal ik het even proberen. Is er nog een deathline voor wanneer je de voorlichting moet geven?

Update: vanavond heb ik wat tijd :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

dat is super van je!

Een deadline is een groot woord; ik wil het filmpje in januari gaan gebruiken dus nog even de tijd. Als het je lukt zou dat heel mooi zijn.

Groetjes,
Woobles
 
Ik heb het ondertussen geprobeerd met Orbit maar het is mij (nog) niet gelukt. Zal het binnenkort nog eens proberen als ik meer tijd heb. Misschien dat iemand anders er ook eens naar kan kijken? (ps excuus voor de late reactie van mijn kant, heb het momenteel erg druk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan