HD film downlaoden naar PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

loekio

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
16
Gewone films kan ik met filezilla wel overbrengen van de harde schijf van m'n satelietontvanger naar de PC, HD films niet. Dat schijnt te maken te hebben met het feit dat Windows 7 niet van die grote bestanden verwerkt. Is er nog een andere mogelijkheid?
 
waarschijnlijk komt dit omdat je hardeschijf met FAT32 is geformatteerd deze kan namelijk maar max 4gb per bestand aan. ik zal je in dat geval aanraden je schijf naar NTFS te formatteren. als dit de hardeschijf is waar windows op staat moet ik helaas meededelen dat je dan heel windows eraf moet gooien. is dit een andere hardeschijf dan kan je hem converten naar NTFS zonder verlies van bestanden. Zou je toch aanraden om een backup te maken van de belangrijke bestanden.


http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Convert-a-hard-disk-or-partition-to-NTFS-format





ga nu op vakantie voor een week dus als dit niet werkt zal een ander verder moeten gaan. Fijne kerstdagen !
 
Laatst bewerkt:
Alleen de HD films van de BBC kan ik niet overzetten, wel als ze bv door Nederland 2 uitgezonden worden. Ik krijg de films in 5 of meerdere bestanden over. 001,002,ADD,IDX,IFO en REC bestand. Weet iemand wat de functies zijn van deze bestanden en of er een programma bestaat, waarmee je die film kunt bewerken om de reklame er tussen uit te halen?
 
Ik denk dat het rar bestanden zijn als ik die 001 en 002 zie staan.
kijk eens in eigenschappen of er wat over staan (rechter muis op 001).
uitpakken met winrar of 7zip.
 
je moet hem uitpakken inderdaad pak het bestandje 001 en druk op rechtermuisknop druk vervolgens op hier uitpakken. als dat er niet staat moet je gewoon dat bestandje openen met winrar dan zie je daarna dat er 1 bestand of meer word weergeven in dat programma je moet deze vervolgens slepen naar een desgewenste lokatie dan pakt hij ze uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan