Torrent downloaden naar netwerkschijf lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roelant

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
112
Weet niet of de vraag hier helemaal op de goede plek is, maar ik stel hem hier maar.

Ik heb een netwerk harde schijf aangesloten op mijn router en ik wil die schijf gebruiken om mijn torrents naar toe te downloaden.

In uTorrent heb ik daarvoor bij de voorkeuren voor die schijf gekozen als doeldirectory.
Wanneer ik een torrent ga downloaden (niet bij alle, maar bij de meeste wel) krijg ik niet veel later de foutmelding:

Torrentfout: kan element niet vinden.

Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Ik krijg deze melding niet als ik gewoon op mn interne harde schijf download.
 
als ik jou was

als ik jou was zou ik de torrents gewoon downloaden op jouw harde schrijf en daarna doorsturen naar die harde schijf die op het netwerk aangesloten is!:thumb:
 
Ja, maar dat is dus wat ik niet wil of eigenlijk niet kan, aangezien die schijf niet zo groot is. Daarnaast vind ik het wel net zo fair om de torrents ook te uploaden als je ze hebt gedownload en daarvoor moeten ze wat langer op de schijf blijven staan.
 
je kan ook de harde schijf van je computer wat legen..
dan download je ze op je computer, en als je klaar bent met downloaden dan kopieer je het bestand naar je netwerkschijf!
Dan staat het nog steeds op de harde schrijf van je computer en dus kan je het blijven uploaden!
 
Wat je kan proberen, is een andere torrent-client gebruiken, zoals;

Azureus
BitTorrent Official
BitTornado
ABC
BitComet
G3 Torrent
TorrentTopia
TurboTorrent
BitLord
BitBuddy
XBT
Arctic Torrent

(Tip; Azureus of Bittorrent)
 
Ik waardeer je hulp, maar ik kan er niet zoveel mee. Ik heb zelf natuurlijk ook al wel alle mogelijke opties doordacht en mijn interne schijf is gewoon vol en ik wil mijn externe harde schijf gebruiken voor het downloaden van de torrents. Daarom zou ik ook graag een antwoord willen op de vraag die ik aan het begin stelde. Want dat was mijn probleem...
 
Ok, ik zal eens ander programma gebruiken! Misschien dat dat helpt...
 
Lijkt opgelost!

Bittorrent maakte geen verschil, al moet ik zeggen dat het programma ook wel verdacht veel op uTorrent lijkt.

Maar met Azureus heb ik voorlopig geen problemen meer gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan