meer text opmaak opties in movie maker windows 7 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
ik vind de nieuwe movie maker van microsoft erg mooi met al zijn nieuw functies en tools, maar helaas merk ik nu dat ze niet alles wat in de oude movie maker zat over hebben gezet naar deze nieuwe versie.

zo mis ik die optie voor text opmaak, waar je een text op scherm kon maken alsof het getypt werd, (je zag dat iedere keer een letter erbij komen van je text die je invoerde tot hij helemaal op beeld stond).

mijn vraag is, is er een mogelijkheid om die optie in te voeren in deze nieuwe movie maker want ik wil liever niet terug moeten gaan naar de oude enkel voor dit. ziin er misschien pakketten die je kunt downloaden voor movie maker die het aantal opties of zelfs tools uitbreiden??

alvast bedankt,
leon
 
hallo,
'k heb hetzelfde prob. Bij de vorige versie was enige bewerking mogelijk, bij deze niet meer (denk ik).
Heb jij hiervoor al 'n oplossing gevonden ?

tnx
 
nee, moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen tijd meer in heb gestoken. heb nog 2 movies met movie maker hierna gemaakt,
maar heb die fucntie van text door iedere keer een letter erbij niet meer nodig gehad.

jammer dat ze zo'n programma terug brengen zodat iedere leek er direct mee aan de slag kan, want daarmee halen ze een
beetje diepgang er geheel uit.

leon
 
gelijk heb je, 't is 'n stap achteruit.
tnx voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan