Internet/pc freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeendertVerwey

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Berichten
5
Ik heb een probleem, dat ik niet opgelost krijg. Ik weet niet of dit het juiste deel van het forum is op dit probleem te posten, ik hoop het.

Sinds een tijdje blijft mijn pc compleet hangen. Dit gebeurt tijdens online gamen, maar ook tijdens het bekijken van filmpjes via internet. Na een tijdje gaat alles dan weer verder. Er zijn hier meerdere pc's met het internet verbonden en allemaal hebben ze er last van. Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik zie op mijn pc dat het CPU-gebruik soms ook enorm piekt (naar de 100%).

We hebben een router/modem van tele2: DV-2020. Die heb ik zojuist gereset, maar ook dit heeft niet geholpen. Aan mijn pc zelf ligt het volgens mij niet, die heb ik deze week nog compleet opnieuw geïnstalleerd. En zoals ik al zei: de andere pc's hebben er ook last van. Het is heel vervelend, dus ik hoop dat iemand kan helpen. Ik ben niet heel goed met computers, maar als er meer informatie nodig is, hoor ik het wel.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Groet,

Leendert
 
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik zie op mijn pc dat het CPU-gebruik soms ook enorm piekt (naar de 100%).
Daar zal het voornamelijk aan liggen, tevens zou ik ook even een speedtest doen en de uitslag op het forum plaatsen.
 
Gisteren gebeld met Tele2. Werd mij verteld dat het kwam omdat er meerdere pc's hier op het internet zitten (3 of soms 4). Maar dat is al vrij lange tijd het geval en eigenlijk heb ik daar nooit eerder zo erg problemen mee gehad.

Hier resultaten van de speedtest:

Download
414.4 KByte/sec (=3315 kbps)

Upload
57.8 KByte/sec (=462 kbps)

Connection
138.0 Conn/min
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan