mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisler

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
34
hallo mischien kan iemand mij helpen, ik heb een medialayer van plextor maar kan mijn filmpjes van mijn foto toestel er niet mee afspelen, het zijn nogtans avi bestanden en met films van avi gaat het wel, wat kan ik doen. :(
 
weet je zeker dat dat avi bestanden zijn van je fototoestel??
 
ik kan op de pc wel alles afspelen maar als ik het op de mediaplayer zet en aansluit op mijn tv gaat het niet en dat is mijn bedoelling.
 
hoe kan ik zeker weten dat het avi best zijn, bij eigenschappen staat wel avi best.
 
sjek anders even op google wat jouw fototoestel voor film bestanden maak en kijk dat of jou mediaplayer die bestanden kan lezen,neem aan dat je daar wel specificatie over hebt
 
Als een apparaat AVI's afspeelt wil dat niet zeggen dat alle AVI's afgespeeld kunnen worden. Er zijn wel minstens 20 codec's die erin gebruikt kunnen zijn.

VLC Player heeft de ondersteuning voor de codec die in jouw filmpjes gebruikt worden aan boord, maar je mediaplayer duidelijk niet. Je zult dus óf codecs moeten kunnen na-installeren in de mediaplayer zodat jouw soort AVI-bestanden wél afgespeeld kunnen worden óf je moet het bestand transcoderen tot een bestandssoort met codecs erin die wél door je mediaplayer afgespeeld kunnen worden.

Kijk eens welke codec er gebruikt is in die AVI's van jouw camera. Een programma dat je daarvoor gebruiken kunt is Gspot. Zodra achterhaald, kun je gaan kijken of die codec op jouw mediaplayer na-geïnstalleerd kan worden.

Verder kun je nakijken wat (standaard) allemaal afgespeeld kan worden op jouw mediaplayer, zodat je met programma's zoals Format Factory je de bestanden (hopelijk) kunt omzetten naar een bestandsformaat dat wél door je mediaplayer afgespeeld kan worden.

Succes,

Tijs.
 
dank u allemaal ik heb het opgelost dank zij jullie.
grts:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan