rare kleuren bij video

Status
Niet open voor verdere reacties.

bright

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
38
Bij het afspelen van dvd's of avi files via mediaspeler of powerdvd worden de kleuren niet goed weergegeven. Huidskleur is grauw/groen. Ik heb de monitor angesloten via dvi.Filmpjes via internet zoals you tube worden wel goed weergegeven.

Ik heb de drivers al veranderd maar dat lost het ook niet op.

mijn configuratie:
Coolermaster Sileo 500
Antec True power 650WATT
MSI P55A – GD65
Intel Core i5 760
Koeler Scythe Mugen
WD 1000GB 64MB Sata-II
EVGA GTX460 EE 1024MB Videokaart
4GB DDR3 1600 HyperX Kingston
 
blijf even 'hangen', eenzelfde probleem had ik een hele poos geleden. Ik heb het op kunnen lossen. Ik moet alleen even het topic hier op de Helpmij zoeken.
Momentje dus...............

Alvast een vraagje : heb je recentelijk (kort vóór het probleem zich voor de eerste keer voordeed) de software voor de kaart geïnstalleerd of een update gedaan voor de Nvidia drivers?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze pc nog maar net . En dit was de eerste keer dat ik een dvd wilde bekijken. Ik had toen de drivers nog niet geupdated. Nadat ik het probleem zag heb ik het wel gedaan maar dat veranderde ook niets.
 
Ok dan, je mag dit hele topic doorlezen (3 pagina's ;) ) maar ik adviseer je om mijn startbericht te lezen, de probleemstelling dus, incl. de geplaatste bijlagen -> screendumps. Als je jouw probleem herkent, dan vind je de oplossing in het bericht geplaatst op 19-8-2008 om 13.12 uur en dat is bericht 25 van het topic.
 
Laatst bewerkt:
Dus even voor de duidelijk, dit geld alleen voor PowerDVD ?

VLCPlayer is een mooi programma of eventjes een codec pack downloaden maar, misschien kom je er uit met het topic die hierboven vermeld word succes! :thumb:
 
Ok dan, je mag dit hele topic doorlezen (3 pagina's ;) ) maar ik adviseer je om mijn startbericht te lezen, de probleemstelling dus, incl. de geplaatste bijlagen -> screendumps. Als je jouw probleem herkent, dan vind je de oplossing in het bericht geplaatst op 19-8-2008 om 13.12 uur en dat is bericht 25 van het topic.

Ik heb het doorgelezen en uitgevoerd . En wat denk je ??

Ja hoor klaar!!!

In mijn nvidea scherm heet het tint. Deze moet ik helemaal naar rechts of naar links schuiven en dan is het beeld opeens wel goed. Bizar!!

Dank je voor de oplossing
 
Graag gedaan! Al blijf ik nog altijd (voor mijzelf) met de (onbeantwoorde) vraag zitten waarom miljoenen er geen last van hebben en een enkeling wel.....................
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen antwoord op . Ben alleen "blij"dat het al iemand anders voor mij is overkomen.:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan