Vensters, taakbalk en miniatuurweergave veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sam4392

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2010
Berichten
2
Dag,

Zoals op de screenshots te zien is, zijn mijn vensters van gedaante veranderd (vooral minimaliseren, verkleinen en sluiten), evenals mijn taakbalk. Dit ziet er niet uit, maar het ergste is nog dat ik nu geen miniatuurweergaven krijg als ik op een pictogram van de taakbalk ga staan (zie eveneens screenshot). Dit gebeurde af en toe wel vaker als ik een bepaald programma gebruikt had (volgens mij vooral bij Quicktime), maar dan was het altijd weer normaal als ik mijn laptop opnieuw opstartte. Nu blijft het zo, zelfs nadat ik de laptop aan/uit heb gezet. Aangezien ik dit ******irritant vind, hoop ik dat iemand mij op deze mooie eerste kerstdag kan verlossen uit mijn lijden en me kan vertellen hoe ik alles weer lekker standaard kan krijgen.:love:

Vensterprobleem.jpg

Alvast bedankt en nog een zalig kerstfeest,

Sam
 
je windows aero is kennelijk uitgeschakeld. druk met je rechtermuis op bureaublad, persoonlijke voorkeuren en kies een van de windows 7 aero thema's.
 
Dank je, het is opgelost! Niet helemaal via de manier die jij aandroeg, maar ik kon ook problemen vaststellen en oplossen in dat menu, en dat heeft wel gewerkt.:D
 
mooizo, vaak springt aero uit als je veel geheugen gebruikt, dan zet hij het grafische gedeelte lager zodat de prestaties wat hoger zijn. misschien had hij daar wat mee gedaan. maar mooi dat het weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan