Probleem met Bitlocker

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyliger

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
17
Als ik mijn laptop opstart komt Bitlocker met de melding dat ik de recovery key moet invoeren. Deze bestaat uit letters en cijfers, maar het probleem is dat ik geen letters kan typen? Heeft iemand hier mogelijk een oplossing voor?
Ik heb ook al gelezen dat het herstel met een usb kan worden uitgevoerd, maar ik heb eerder geen bestand op een usb aangemaakt. Kan ik dit alsnog? Op internet heb ik wel gevonden dat de bestandsnaam de recovery code moet zijn en dan van het bestandtype .bek. Echter weet ik niet of ik ook nog iets in het bestand moet zetten en met welk programma?

Mvg, Maarten
 
Je kunt geen letters typen?

Ga naar start>alle programma's>bureau accesoires>toegankelijkheid>schermtoetsenbord

Je kunt nu de letters met je muis aanklikken en dus alsnog je recovery key intoetsen,

Groeten,
lufraki
 
Bedankt voor de reactie, maar het probleem is gelukkig opgelost.
Het schermtoetsenbord opstarten lukte niet, omdat ik eerst die code moest invoeren voordat de computer zich opstartte.
Ben er achter gekomen dat het om een andere code ging en niet die code die vermeld stond. Deze code bevatte in het begin alleen nummers en toen de letters kwamen kon ik deze gewoon intypen.

Mvg, Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan