laden websites (afbeeldingen?) erg traag en oorzaak googleads.g.doubleclicknet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

overwijk

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
Berichten
39
Sinds enkele weken openen diverse wenpagina's tergend traag. neem voetbalprimeur of pchelper of wat dan ook. In no time zijn de groene blokjes onderaan in het balkje er, staat er ook gereed aan de linkerkant, maar kan ik niet scrollen of wat dan ook.

Want.....blijkbaar is de internet explorer (8) op de achtergrond nog bezig met van alles en nog wat en duurt het vaak vele seconden voordat ik iets op de site kan gaan doen, terwijl álles dus al geladen LIJKT!

Regelmatig zie ik in de balk onderaan tekst verschijnen met daarin vaak déze vermelding: .......googleads.g.doubleclicknet etc etc.
Ik heb stellig de idnruk dat het met laden van afbeeldingen, banners etc. te doen heeft en dat blijkbaar googleads daarbij een centrale rol speelt.

Nogmaals, ik heb dit nu enkele weken, maar internetten is niet leuk meer.

Wie heeft dit ook en vooral, wat is hier aan te doen???
 
Simpel toch?
haal de google leads eruit,,
try again.... mocht dit niet baten
dan kun je een andere browser proberen...

Firefox komt vaak het snelst uit de test, op de voet door google chrome...
IE 8 / 9 zijn TRAAG!

succes :thumb:
 
Beste DorCo,

Dankjewel voor deze tip.

Wil je me nog wel -als betrekkelijke digibeet die ik ben- uitleggen hoe en wat ik preceis moet gaan doen?

Heb jij trouwens enig idee hoe dit zo is gekomen, want ik surf al vele jaren en heb de IE8 ook al een tijdlang, maar dit soort problemen kende ik niet eerder.

groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan