Kan itunes niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek bij overige programma's of itunes daar tussenstaat, dan kan je hem verwijderen. Staat hij er niet tussen --> de-installatie forceren --> Itunes (invullen bij volledige naam) --> hij zoek en verwijdert register waardes die achter zijn gebleven. Daarna kan je hem weer installeren.
 
die error blijft maar komen :( wat ik wel raar vind is dat het telkens een andere sleutel is die hij niet kan openen :confused:
 
Dat is vaag.. dit programma heeft het altijd goed bij mij gedaan.. Misschien moet je de overige opties proberen! Als je hem opnieuw installeert, en je kiest een andere map voor de installatie? (Bijvoorbeeld Itunes2) Doet hij het dan wel? Mocht dat allemaal niet werken dan weet ik het niet meer...
 
wat krijgen we nou?! bij een adobe reader update krijg ik deze error ook al: NaamloosIII.png
 
Heb je niet perongeluk bij zon uninstaller programma iets met adobe verwijdert?
 
ik denk het niet, volgens mij is er echt een foutje in het register want ik heb even op google gezocht en ik ben op het helpmij forum nog iemand met deze error tegengekomen, maar dan bij de installatie van windows live messenger :(

edit: bij hem is het opgelost met tuneUP, dat ga ik dan ook maar proberen ;)
 
Hier houdt het dan voor mij op, ik zou het echt niet meer weten. Het enige advies wat ik kan geven is sla al je bestanden op die je nodig hebt en installeer windows 7 opnieuw.
 
ik zie wel wat ik ga doen, in ieder geval bedankt voor alle moeite :thumb: en mocht ik nieuws hebben dan hou ik u op de hoogte :thumb:

MVG Tom
 
Bedankt hoor, maar zeg maar jij ;).. Ben nog niet zo oud (15) :)

In ieder geval adviseer ik je windows opnieuw te installeren.

Succes verder :thumb:
 
heb het bericht al verwijderd,, had het verkeerd gelezen :eek: maar het opnieuw installeren van windows 7 is toch een heel gedoe? :confused:
 
Niet als je een windows installatie cd hebt. Eenvoudig stappenplan:

1.Zet in het BIOS dvd boot als first boot.
2.Doe disc in je dvd drive.
3.Druk op toets als het moet.
4.Formateer harde schijf (anders wordt alles niet verwijdert, maar gewoon naar een map verplaatst.
5. Installeer windows 7 (32 -bit of 64 - bit afhankelijk van het aantal RAM in je computer)
6. Rond installatie af :D

kind kan de was doen !

Als je het niet zelf kan, vraag dan iemand die handig is met computers uit de omgeving, die weet vast ook wel ergens een dvdtje te scoren van windows..
 
graag! :D

ik heb regedit geopend en ben gegaan naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components

ik heb toen bij de hele map components met de rechtermuisknop geklikt en toen klikte ik op ''machtigingen'' en toen heb ik mijn gebruiker meer ''toestemming'' gegeven voor die register-sleutels. aangezien ik ze nu kan openen kan itunes dat ook. :D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan