Digitaal of analoog??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jgreev

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
86
Ik heb een tijdje geleden de Logitech z-5500 gekocht en gebruik nu gewoon de analoge aansluitingen maar ik vroeg me af of de digitale aansluiting(Optical) geen betere kwaliteit geeft??
Ik heb geen digitale aansluiting in mijn pc maar ik kan wel een geluidskaart kopen voor in mijn pc met digitale aansluiting maar wil eerst advies en andermans mening voordat ik die koop:d

En hoe weet je of je moederbord geschikt is voor zo'n geluidskaart??

Mvgr jurr
 
Digitaal is inderdaad beter. Heb het setje hier ook en gebruik de optische mogelijkheid.
 
En hoe kom je er achter of je moederboard geschikt is voor een geluidskaart met Optical ingang??:d
Bedankt voor de reactie:d
 
Door eventueel hier even je moederbord op te geven.:D Het zal wel niet onboard zitten, want dan had je dat wel geweten. Normaal zou elke geluidskaart in je pc moeten kunnen, zowel op PCI of op PCI-e.
 
Ik heb zo'n progje waarmee je van alles kan zien over je systeem en daar kan ik niet precies uithalen wat nou het merk en/of type van mij moederboard is dus heb meer even een printscreen gemaakt:
21274.jpg


Hoop dat je er wat mee kan:d
 
Helaas niet nee.:D Aida32 is zeer verouderd en wordt niet meer geupdate. Daarbij zul je op het submenu "Moederbord" moeten staan onder wat je nu reeds uitgeklapt hebt.
 
Moederbordeigenschappen
Moederbord ID 06/20/2008-1.0.15-6A79O009C-00
Moederbordnaam Onbekend

Dat is alles wat daar staat:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan