Krijg hauppauge win tv pci kaart niet geinstalleerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
259
Hallo ik wil oude video films overzetten op dvd met een usb converter van ENVIVO van de aldi !!.Ik ben ibv een pci hauppauge win tv kaart en krijg deze NIET geinstalleerd op mijn comp.Geeft in apparaatbeheer alleen multimedia-videocontroller aan met geel uitroepteken.
Ik werk met windows 7 64 bit.Ben naar de website van hauppauge geweest en naar drivers gezocht maar geen van allen werkte.:rolleyes:Heeft iemand oplossing of een betere manier om film over te zetten naar dvd?
Beste wensen voor 2011:thumb:
 
Hoi Rosie

Wat voor type tv kaart heb je ,om zomaar een stel drivers te installeren in de hoop dat er één zal werken is niet zo goed voordat je het in de gaten heb zit je met dwars-drivers en door-drivers en maken ze een bende in je register.
Een WinTV-PVR lijkt me met een 64bit windows niet goed gaan als naar de pagina van hauppauge kijk.

VHS omzetten naar een dvd ,zo iets als een film van een analoge bron omzetten naar een digitaal formaat ,werd in de scene ooit als een telesync (TS) aangegeven waar je een bepaalde kwaliteit van verwachten kon (iets beter als een cam versie).
Verwacht dus absoluut geen dvd kwaliteit want dat is onmogelijk.
Je gaat zelfs waarschijnlijk op de kwaliteit van je oorsprongkelijke VHS nog verliezen.

Dus als je vraag om betere manier voor het omzetten naar dvd ,het kan zo goed als de beste die je zelf of iemand heb zien downloaden.
Beter dan het orgineel is niet mogelijk.

Maar als het gaat om speelfilms de meeste oude speelfilms zijn ook op dvd te verkrijgen.

Voor jou ook de beste wensen in 2011.
 
Hallo
Ik heb envivo usb dvd maker ginstalleerd zonder gebruik te maken van mijn tv kaart.
Nu is het wel zo dat de kwaliteit gewoon slecht is.Boven in beeld een vervorming :(.
Ik twijfel of mijn videorecorder wel goed is/of vuil.Ben hd gewend ,is dit lange na niet.
Is er een betere manier van omzetten??:thumb:
 
Halo Rosie

Probeerde je daarvoor al op voor te bereiden want het is iets wat flink lastig kan zijn.;)

Een techniek waar ze gebruik van maken staat bekent als capture.
Zeg maar zo iets als de video recorder speel de film af op je pc en je pc maakt er een opname van.
Die dan later verder bewerkt kan worden om uiteigenlijk een dvd van te maken.

Om dat goed te kunnen moet je pc ook zo optimaal mogelijk werken.
Zoals een snelle harde schijf met genoeg schijf ruimte.
En laat geen andere programma's met je pc mee opstarten en/of mee draaien.
Koppel b.v ook even je andere apparaten die op je usb staan even los.
Nu ken ik dat hele envivo usb dvd maker niet maar dat zou je als eerste kunnen doen.

Er is natuurlijk nog wel meer hoor kijk maar eens op deze website.

Groetjes :thumb:
 
Hallo.Als ik het zo lees is het een hele toer.cool:Een kennis van mij ,die in bezit is van een medion desktop computer heeft een clinch ingang erop zitten.Dus rood/wit en een gele.Als bewerking pinnacle14 erop gezet en het werkt perfect.Weet iemand wat erin die desktop zit?Volgens mij een gewone tv kaart met ingang?Weet iemand hier meer over??:rolleyes:
 
Toch een moeilijke vraag !!Anders dan;Is er een tv kaart die compatibel is met W764 bits ??:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan