microsoft expression web

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zild

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
18
Al dagen ben bezig een website te bouwen in de nieuw frontpage (expression web van microsoft.
Sinds gisteren kan ik mijn nieuwe site niet meer in expression web, dmv. de index niet meer openen.
Anderen paginas openen ook niet meer.
Wat zou dat kunnen zijn, heeft iemand misschien een goed idee?

Alvast dank, Zildjan
 
Al naar File-->Open site gegaan? Vorige keer opgeslagen? Staat de site op een USB die toevallig niet in de pc zat?
 
Ja, ik ben via de frontpage naar de structuurboom van mijn c schijf gegaan. Vandaar de index opgestart.
Ik zie alle bestanden die ik voor de site heb aangemaakt in frontpage staan. Als ik index wil openen dan gebeurd er niets.
 
Check het knopje voor design view en code view (zet m op code view). En wat bedoel je met er gebeurt niets? Verdwijnt het explorer venster weer zonder dat index.htm wordt geopend? Probeer dan alleen file-->open
 
Wat ik bedoel met het doet niets. Als ik 2x klik op index open de pagina normaal gesproken. Nu klik ik en er gebeurt niets, er wordt niets geopend en dat geldt voor alle pagina's die ik heb aangemaakt.
 
Check het knopje voor design view en code view (zet m op code view). Waar vind ik dit knopje?
 
Zie bijgevoegd screenshot voor knopje code view.

Probeer anders eens via verkenner naar je index te gaan, rechtermuisknop, openen met, en dan bladeren in verkenner naar microsoft expression web (program files).
microsoftexpressionwebscreenshot.jpg
 
Via de verkenner openen lukt wel, maar dan kan ik niet werken in de pagina's . De code button, is niet zichtbaar wel folders, remote website enz.
Het blijft vreemd vind je niet. Maar bedankt dat je er tijden en energie insteekt.
Misschien moet ik het programma opnieuw installeren/
 
DJ 14, ik heb het programma opnieuw geinstalleerd en nu doet 'ie het als van ouds. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar hartelijk dank voor je support, geweldig

groet Zildjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan