thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Berichten
67
Ik beschik over twee computers met windows 7, verbonden in een thuisgroep. Nu wil ik een extra bibliotheek delen, maar het lukt niet. De uitleg in de help komt niet overeen met wat ik op mijn scherm zie. Ik doe als volgt : start, verkenner, ik klik bibliotheken aan en ik zet de cursor op de betreffende bibliotheek. Normaal zou op een werkbalk boven dan moeten verschijnen : "delen met", maar dat gebeurt niet. Wanneer ik de cursor op een map plaats, verschijnt dit echter wel. Ik wil het niet voor een map, wel voor een bibliotheek. Wat doe ik verkeerd en hoe kan het anders doen ?
 
Ik heb het even getest en het is in ieder geval geen probleem, bij mij, voor de standaard bibliotheken. Ik krijg gewoon netjes de opties om: niet te delen, alleen lezen en lezen-en schrijven.
 
Bij mijn desktop is dat inderdaad ook zo; het is bij de laptop, nochtans identiek geconfigureerd, dat de mogelijkheid tot delen van een bibliotheek niet aangegeven staat. Al wat ik kan denken is dat er in het register wat mis is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan