windows securety center service

Status
Niet open voor verdere reacties.

johw

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
15
Hallo, wie kan me helpen?
Heb als antivirus Microsoft Securety Essentials op mijn laptop Aspire, met 32 bit Windows 7 draaien.
Nu kan ik het venster van de Essentials niet meer openen als ik op de snelkoppeling druk. Het venster komt in een flits op mijn scherm, maar verdwijnt bliksemsnel binnen de 1 seconde. Zie dat het rood is gekleurd dus ergens is er iets niet pluis.
Heb via onderhoudcentrum te zien of alles nog in orde is. Maar ook hier is alles uitgeschakeld van beveiliging. Krijg daar de vermelding: DE WINDOWS SECURETY CENTER-SERVICE kan niet worden gestart.
Heb ook al CCleaner, + Anti-malwarebyte over de PC laten lopen, echter geen meldingen van virussen.
Ook als laatste willen systeemherstel doen, ook hier kan ik niets doen. Het herstel is niet mogelijk omdat de herstelpunten zijn uitgeschakeld. Kan ze wel inschakelen, maar ze gaan terug op uitstaan.
Kan iemand me helpen, en zeggen wat de mogelijke oorzaak is?
 
Probeer eens security essentials te deinstalleren en installeer het eens opnieuw.

Groeten Jan
 
je kunt ook eens met een ander programma een scan uitvoeren zoals MBAM, misschien is een virus de veroorzaker van de problemen.
Groet Jan
 
Moch het niet niet lukken, wil ik voorstellen een herstelinstallatie te doen om alles te fixen. Repair Install Windows 7
Klik op de link voor verdere informatie. Je verliest hierbij je data niet, maar het is altijd goed een backup te maken. Verder zul je de updates van windows opnieuw moeten binnenhalen en activeren.
Succes.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan