Kan mijn pc windows 7 aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd 't zal waarschijnlijk wel lukken, maar dan moet je schone installatie aangezien je volgens mij niet van xp naar 7 kan:d
 
kan wel, geen aanrader in ieder geval :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wrm is dat geen aanrader?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1) Je upgrade een systeem, dus worden alle instellingen zoveel mogelijk mogelijk meegenomen. waarschijnlijk draait je PC al een tijdje, dus de disk is flink vervuild met tijdelijke bestanden en gefragmenteerd.

2) Programma's die onder Win XP draaien, draaien soms niet in Windows 7

Het beste is gewoon een verse installatie. Dan is je PC weer "als nieuw" en alle troep van de oude disk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik was ook van plan om een schone installatie uit te voeren behalve de vorige keer toen in windows 7 wou installeren had ik geinstalleerd ik wil gewoon alles er af hebben van mijn pc behalve ik had 1 probleem ik moest in het begin bij het opstarten heel de tijd kiezen welke ik besturingssysteem ik wou , kun jij effe een kort tutorial maken hoe je windows 7 schone installatie uitvoerd zonder die ene kiezen welke besturingssystem ik wil, ik wil gwoon windows 7:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een kleine probleemje na dat ik de cd erin heb gedaan bij het opstarten en wanneer al de windows files geladen zijn komt er een windows 7 beeld en blijft zo hangen
ik wacht maar er komt niet van de setup
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoelang al gewacht dan?

Legale of illegale dvd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan