netwerkprobleem win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaak35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
Berichten
4
Hallo mensen
Ik heb een Packard Bell met win7 64 bit er op .Dat ding heeft altijd een probleem gehad maar nu ben ik echt moe van geworden. M.a.w. als ik pc opstaart ik heb geen internet en bij apparatenbeheer staat dat er geen stuurprogramma is geïnstalleerd. Ik doe het handmatig .maar de stuurprogramma is er wel dus hij doet niet automatisch. Ik hen bij netwerkkart instellingen van alle verandert help niks. ik heb thuis nog een pc met XP en die werkt gewoon goed. Weet iemand een oplossing voor
Bedankt
:rolleyes:
 
Als je dit handmatig doet met welke driver doe je dit dan?
geef eens het merk en type netwerkkaart en type pc zodat we kunnen kijken of je wel de goede drivers hebt.
Dus de problemen zijn er altijd geweest?
 
Ik mag het niet zeggen, maar als ik problemen tegen kom in mijn werk, dan is het vaak met Packard Hell (zo noem ik ze altijd).

Heb je op de site gekeken voor de Windows 7 driver van jouw laptop? Wat ik wil zeggen is: Heb je niet de driver die Windows 7 zelf toegekend heeft in gebruik?
 
netwerkprobleem

Op moment dat ik handmatig stuurprogramma instalier dan doet gewoon weer tot dat pc uit gaat.
Ja probleem is al heel lange tijd aanwezig.
Ik heb een imedia 8400 aio
Model utow-can
Netwerkkaarteigenschappen
Netwerkkaart Realtek RTL8101E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Verbindingsnaam LAN-verbinding
Netwerkadapterfabrikant
Firmanaam Realtek Semiconductor Corp.
Productinformatie http://www.realtek.com.tw/products/products1-1.aspx?lineid=1
Besturingssoftware download http://www.realtek.com.tw/downloads/downloads1-1.aspx?lineid=1
Gegevens aida32
 
Op moment dat ik handmatig stuurprogramma instalier dan doet gewoon weer tot dat pc uit gaat

Begrijp ik nou goed dat de netwerkkaart werkt zodra je hem installeert, maar niet meer werkt zodra je je pc opnieuw opstart?
 
Begrijp ik nou goed dat de netwerkkaart werkt zodra je hem installeert, maar niet meer werkt zodra je je pc opnieuw opstart?
Ja zo schrijft hij het wel.
Lijkt erop dat windows steeds de kaart opnieuw ziet en dan de windows driver erop schrijft die dus niet goed werkt.
 
klopt helemaal.elke keer na dat ik de pc aanzet moet ik stuurprogramma opnieuw instalieren dan loopt als een trein
 
Hoi !

Voor de Realtek RTL8101E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.20) geeft, na de installatie van jet Realtek stuurprogramma, Win 7 een "belangrijke "update beschikbaar.

Dus na installatie van het stuurprogramma even Win 7 naar update's laten zoeken en die installeren.

Daarna moeten je problemen over zijn.

Ik heb hier 3 PC's draaien met dezelfde netwerk-chip en na de betr. update nooit meer problemen gehad.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan