W7 installatie gaat niet verder !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ahasveros5

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Berichten
6
Beste Allemaal,

Recentelijk heb ik windows 7 gedownload voor mijn laptop, een Acer Aspire 5520. Ik heel leuk effe backupje gemaakt op mn externe harde schijf etc. etc. Ik dus w7 installeren allemaal goed en aardig. vervolgens start de pc zich opnieuw op zoals de bedoeling is, ECHTER! en nou komt het probleem. mijn pc start niet meer op. hij doet eigenlijk niks meer! als ik hem aanzet dan verschijnt er eerst Acer in beeld, vervolgens word het zwart met alleen een klein wit balkje dat knippert linksbovenin het scherm. zo heb ik hem een keer 2 dagen lang aan laten staan, maar er gaat toch echt niks gebeuren. Weet iemand hier raad mee? is het misschien omdat het een gedownloade versie van w7 is? Oja, mijn vader zegt dat ik een 1 of ander boot bestandje moet hebben..? :S

Bij voorbaat dank,
 
Laatst bewerkt:
Informeer even bij de site waar je deze gedownload hebt. Bel anders even met Microsoft

Ron
 
Zouden we even moeten weten hoe je de installatie gedaan hebt?
Heb je gewoon van DVD opgestart dus in het BIOS als eerste opstart de DVD gezet?
Heb je daarna een format gedaan?

Tevens je titel aangepast. HELP zegt zo weinig over je probleem !!
 
Laatst bewerkt:
recentelijk vergelijkbaars mee gemaakt ..... bij mij was het zaak de printer los te koppelen en pas later te installeren.

mogelijk heb je d'r wat aan

greats wout
 
Zouden we even moeten weten hoe je de installatie gedaan hebt?
Heb je gewoon van DVD opgestart dus in het BIOS als eerste opstart de DVD gezet?
Heb je daarna een format gedaan?

nee ik heb gewoon de map geopend en setup gerund. vergeet niet dat ik hem met een torrent gedownload heb.
 
Is niet de juiste manier.
Je zal een ISO moeten hebben en deze op DVD zetten en vervolgens in het BIOS je opstart volgorde moeten aanpassen zodat hij van DVD opstart. DVD erin - opstarten - kiezen voor een schone installatie en bij geavanceerd kiezen voor formatteren en de installatie voortzetten !! Na afloop DVD eruit en opnieuw opstarten ! Zo moet het goed komen !
 
Ron lijkt me niet dat een legale via torent te downloaden is.;)
 
Mensen wat maakt het uit of hij legaal of illegaal is voor de oplossing die hij zoekt.

TS: Probeer eerst eens even alles van je disk af te gooien, ook je partities. Dan van scratch af aan beginnen. Opsatrten van disk en Win 7 opnieuw installeren.
 
Nou niks heeft dus gewerkt en mijn pc start nog steeds niet op. k heb ondertussen maar een reparateur ingeschakeld, met alle bijkomende kosten van dien. maar ach, altijd nog goedkoper dan een nieuwe laptop ;) in ieder geval bedankt allemaal. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan