Subwoofergeluid (Bonken) in liedjes importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis007

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
27
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik wil graag dat bonkend geluid in mijn liedjes krijgen zoals je dat hoort als je een subwoofer hebt.

Maar ik gebruik mijn liedjes voor op de telefoon, ipod etc.
Is er een programma om zo'n soort bonken in liedjes te importeren zodat ik dat bonken op mijn telefoon, ipod hoor ?


Alvast bedankt ! :D
 
Goede koptelefoon kopen?

Er zijn tooltje voor om je mp3's meer bass boost te geven maar deze vervormen allemaal het originele geluid helaas en zorgen voor een erg dof geluid in het algemeen.

Belangrijk is om mp3 van het liefts 192 bitrate en hoger te gebruiken nog beter 256 of 320 kb/s. Deze hebben een betere kwaliteit omdat ze minder gecompressed zijn.
 
Ja koop gewoon een betere koptelefoon of gewoon speakers met een goede subwoofer, zelf heb ik logitech z4 speakers (wit).
 
Bedankt voor de reacties :)

Goede koptelefoon kopen?

Er zijn tooltje voor om je mp3's meer bass boost te geven maar deze vervormen allemaal het originele geluid helaas en zorgen voor een erg dof geluid in het algemeen.

Belangrijk is om mp3 van het liefts 192 bitrate en hoger te gebruiken nog beter 256 of 320 kb/s. Deze hebben een betere kwaliteit omdat ze minder gecompressed zijn.

Kan ik dat tooltje misschien proberen ? Hoe heet dat ?

Ja koop gewoon een betere koptelefoon of gewoon speakers met een goede subwoofer, zelf heb ik logitech z4 speakers (wit).

Is een optie, maar ik luister muziek via computer, telefoon, ipod, auto.
Dan zou ik voor auto ook subwoofer en voor pc extra boxen aanschaffen, wil liever meer bass in een liedje krijgen op een manier ;)
 
Ik heb geen flauw idee in welk programma je dit kan doen maar het lijkt me niet echt dat dit gaat "klinken"
 
zoek bv eens naar audioretoucher om het gemakkelijk te doen.

Virtual DJ en Mixmeister kunnen het ook.

nogmaals je schiet er niets mee op.

Extra bass toevoegen en dan afspelen op crappy headphones geeft alleen maar slecht geluid. Investeer liever 5 tientjes in een goede headphone.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan