gekleurd scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stabstalker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Berichten
3
Hallo,

Na het instaleren van windows xp lijkt eerst alles goed te gaan tot ik de computer opnieuw opstart dan komt het scherm met windows logo en laad balkje er eerst wel voor maar daarna een gekleurd scherm en als je de muis beweegt veranderd de kleur van het scherm. verder hoor je wel windows opstarten en alle programma's hoor je ook opstarten.
weet iemand wat het probleem kan zijn ?

Vriendelijke groeten sjoerd.
 
tja

Wellicht zouden de drivers van je grafische kaard niet helemaal deugen...
Lijkt me niet dat het aan je scherm ligt.
Lastig want je kunt niet meer zien wat je doet!!
 
gewoon even een vraag hoor, maar weet je nog wat je als laatste op je pc hebt geïnstalleerd?
 
de grafische kaart zit op het moederbord.

en het laatste wat ik er op heb geistaleerd is windows verder helemaal niks omdat de drivers allemaal al goed staan meteen behalve die van de printer maar dat is niet van belang
 
ja maar je video kaart op je moeder board... lijkt mij echt gewoon dom.
fijt is namelijk dat je je video kaart niet appart kan instellen al er zich problemen voordoen met je pc.
ik weet niet hoe oud dat beesie maar als ik jou was zal ik terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht heb, laten hun het probleem maar oplossen, je hebt er voor betaalt.
 
als je kabel niet goed zit krijg je zwart beeld dus denk niet dat dat het is...
 
Ik denk dat je Windows er nog een keer opnieuw moet opzetten...
of wellicht een linux versie proberen al was het alleen maar om te zien of er dan wel beeld komt...
 
Als hij de pc opnieuw opstart komt er wel eerst het windowslogo....daarna gaat het fout....
 
je zal wel inderdaad even de "demo" van ubuntu bijvoorbeeld kunnen proberen.
dus niet installeren maar gewoon vanaf de cd draaien en kijken wat er gebeurt.
start hij zonder problemen op dan ligt het inderdaad aan windows
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan