Kan ik een film gemaakt met wind. moviemaker nog aanpassen nadat het is opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjeeltje100

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Berichten
5
Ik heb een heel mooi herdenkingsfilmpje gemaakt met windows moviemaker maar dat is net 21 seconden te lang om op Hyves te zetten. Nu kan ik hem wel knippen maar zie geen beeldjes meer in de tijdlijn staan en als ik hem knip is ook de muziek er half tussenuit, dus dat is ook geen optie....

Ik zou dus gewoon wat foto's moeten verwijderen, maar kan dit nog nadat het filmpje is opgeslagen? En hoe doe ik dat dan?

Ik heb het geprobeerd om hem op snelheid 1.04x af te spelen zodat hij onder de 10 minuten blijft, maar dan is alle muziek en geluid weg, ook mijn zoon zijn stem hoor je dan niet meer, er is dan gewoon geen geluid....Muziek kan ik dan wel nog toevoegen, maar het geluid van mijn zoon zou ik er ook graag op hebben.

Kan iemand mij hiermee helpen aub?
 
Het is mogelijk om opnieuw de video in Windows Moviemaker te importeren. Vervolgens de audio te 'muten' dan een stuk aan het eind eraf knippen. dan opnieuw geluid er op zetten en weer opslaan als filmbestand.
 
Dat is dus niet mogelijk omdat op het eind de rouwauto staat en het afscheid van iedereen die op de crematie is geweest, dus ik kan niet zomaar een stuk daarvan afknippen, dan kan ik wel evt een midden, want ook het begin kan niet worden weggeknipt omdat daar een filmpje van mijn zoon is ingevoegd....

Ik weet alleen niet hoe ik een middenstuk eruit moet knippen, als ik de begin en eind kniptijd selecteer, knipt ie alles weg, behalve het stuk dat niet moet worden weggeknipt....Ben hier nog niet zo handig in blijkbaar....

Kan ik als ik hem op 1.04x afspeel wat snelheid betreft ook het geluid terugkrijgen? dan zou het ook opgelost zijn....De muziek kan ik er dan opnieuw opzetten maar het geluid van mijn zoon is nu weg, dus daar kom ik ook niet verder mee....

Hopelijk heb je nog een andere oplossing voor me of kun je me helpen hoe ik het middenstuk eruit moet knippen....

Alvast bedankt!
 
oke,

stel je hebt een video van 10:00 minuten.

en je wilt de middelste 2 minuten weghalen.
importeer de video en knip de laatste 6 minuten er af. Importeer nu de video opnieuw zet hem achter de vorige en knip van de 2e video de 1e 6 minuten weg. that's it.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan