Photoshop Slice

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fumei

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2011
Berichten
7
Hey daar!

Sinds afgelopen week ben ik fanatiek bezig met het leren slicen. nu snap ik eindelijk een beetje hoe het werkt, kan ik het bestand niet opslaan zoals ik wil!

vorige week wilde ik de slices opslaan als .png (met save for web) Dit deed photoshop (CS) niet en sloeg de slices op als .gif bestanden. Ik had toen de moed opgegeven om het op te slaan als .png (ik had alle slices omgezet naar de .png bestanden)
Nu dacht ik vandaag, laat ik het nogmaals proberen (ander project) wat opgeslagen moet worden als .gif.
Wil ik het eindelijk opslaan krijg ik het zelfde probleem als de vorige keer, maar deze keer slaat photoshop de slices op als .png!
Hoe krijg ik photoshop aan het werk dat hij opslaat zoals ik wil dat het opgeslagen moet worden?!

Alvast bedankt voor jullie hulp ^^;
 
opslaan als of opslaan voor web ? ik slice nooit sorry maar ik sla altijd alles van een website op via opslaan voor web
 
Hey Sjoerdjek, met opslaan voor web (normaal sla ik nooit op met opslaan voor web, maar nu dus wel, maar hij wil nu niet naar .gif! Zo verwarrend -.-')
 
Dat klopt ja, zover ben ik dan ook gekomen. maar wanneer ik op opslaan druk, slaat hij alleen maar op als .png en niet als .gif, ookal heb ik ervoor gezorgd dat alle slices op .gif staat.
 
Wat raar dan zou ik het niet weten ik kan het niet zo 123 aan deze kant zelf bedenken maar ik snap dat het rottig is...
 
och ja dat houdt in dat ik of alles als .png op sla en daarna omzet naar .gif, of gewoon met de hand alles knip en meteen naar .gif zet XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan