Contrast foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

poembaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Berichten
3
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van Photoshop, en ik probeer een foto zo te bewerken dat hij alleen nog bestaat uit zwart en wit. Maar een soort "cartoon-achtig" als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet te gedetailleerd en kriebelig. Daarmee kan ik namelijk die foto op een T-shirt laten drukken in 1 kleur. En je snapt dat een drukker niet elk haartje gaat uitsnijden.
Daarom moet je een foto omzetten maar ik krijg dat niet goed voor elkaar. De ogen van mensen moet je bv nog steeds een beetje blijven zien.

Iemand tips hoe dit op een goede manier te doen? Ik zit maar te schutteren en kom er niet uit. Als je een tip hebt hoe je een foto selecteert om te gebruiken hoor ik het ook graag, want misschien ligt het daar wel aan. En moet je bv juist een overbelichte foto gebruiken oid.

Thanks voor de hulp vast!
 
Dat lijkt er erg op, maar ik bedoel meer dat het naar 1 kleur wordt teruggebracht. Zodat eigenlijk het gebrek aan kleur (of vulling zo je wilt) ook een kleur is. Ik kan het slecht uitleggen, ik heb op internet wel een voorbeeld gevonden, maar da's een commerciele site en ik geloof niet dat dat mag van de regels hier.
Dus, omschrijven:
Het lijkt erg op een zwart/wit foto waarbij het meeste dedtail weg is, maar war nog net genoeg detail bewaard is gebleven zodat je kunt zien dat het om een gezicht gaat. Vaak zie je die in cartoon-achtige kunst. Het lijkt wat op dat Andy Warhol effect, maar dan dus met maar 1 kleur.
Is dat te begrijpen? Ik ga nog op internet een plaatje zoeken zonder commerciele site, want dit werkt niet ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan