mp3 via usb stick op autoradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

padre30

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
19
Hallo allemaal,

Ik heb een 2GB USB stickje waar ik een klein aantal mp3tjes op heb gezet om in de auto te kunnen beluisteren. Bij een aantal nummers geeft de autoradio echter de melding : unsupported
Ik heb de mp3tjes inmiddels met elkaar vergeleken maar geen enkel verschil kunnen ontdekken. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? of hoe dit verholpen kan worden?

Gr Joeri
 
hallo

je zou je mp3 even kunnen coveren naar andere mp3 formaat , wie weet helpt dit.

gr iwan
 
Hoe heb je ze vergeleken dan? Ik neem aan dat de speler in de auto vastloopt op
De hoogte van de bitrate van de encodering, of
De inzet van joint stereo, of
Variabele bitrate <-> vaste bitrate etc.

Het zou dus kunnen zijn dat je de 'geweigerde' MP3's moet omcoderen naar dezelfde instellingen als de MP3's die wél worden afgespeeld.

Tijs.
 
Hallo Tijs,

Dan ga ik proberen de 'geweigerde' MP3's dezelfde instellingen te geven als de MP3's die wél afgespeeld worden. Maar hoe kan ik die instellingen te zien krijgen. Via rechtermuisknop zie ik niet de instellingen die je bedoelt volgens mij.

Gr Joeri
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meeste eigenschappen zijn te achterhalen via dBpoweramp Music Converter, die je 21 dagen kunt uitproberen.

In ieder geval houd je (na installatie van dit programma), ook ná de trial-periode, bij de rechtsklikken op muziekbestanden en dan Eigenschappen kiezen het (extra) tabblad Audio Properties die informatie geeft over bitrate, encoder etc.

Voor het omcoderen kun je (ook op die zelfde webpagina) eens kijken of je dat dBpoweramp Music Converter R14 kunt gebruiken (dit programma heb ik zelf niet getest/gebruikt).

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan