Goeie auto radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Hallo ik wil graag een goeie auto radio met een beeldscherm deze hoef niet groot tezijn. mijn budget is 150 euro heeft iemand ervaring met een goede?


gr erwin
 
Hoe bedoel je met beeldscherm?
Gewoon om filmpjes mee te kijken? of gewoon digitaal om dingen af te lezen?
En wil je 1 din, of dubbel din?
 
Gewoon waar je filmpjes op kan kijken en wat is het verscheel tussen die 2 ?
Is Marquant een goed merk?
 
Laatst bewerkt:
1 din is 1x een normale radio
En dubbel din is 2x zo breed.
foto dubbel din:
jvc-kw-xr411-usb-cd-autoradio.jpg
 
Ik vind 1 din ook wel goed ik denk niet dat er veel tehalen valt van dubbel din kwa mijn budget
 
De afbeelding die ik net gepost had, is rond de 170 euro alleen helaas niet geschikt voor filmpjes! :(
Sowieso wordt 150 al minder om dvd's mee te kijken. Of je moet zo'n radio bij de bouwmarkt weg halen!
Probeer eens bij lokale auto winkels lang te gaan en kijken of ze ook 2dehanse radio's hebben.
Zo weet ik van Automat dat ze 2dehanse radio's laten controleren en dan weer verkopen meestal voor een leuk prijsje.

Voor een nieuwe dvd speler betaal je al zo snel 500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook werk zelf sinds kort bij autobedrijf dus misschien weten hunwel wat misschien krijg ik nog korting ook :) maar toch bedankt
 
Graag gedaan, en als je er 1tje hebt gevonden laat me het weten via pb ben benieuwd :D
Miss is hij dan ook wel geschikt voor mijn auto :p
 
Een honda civic Shuttle haha :p
Of in het engels Honda Wagon :D
Wel jammer dat ik maar een 2wd heb :(

Weet niet of het een super merk is! maar je kan het altijd gebruiken voor een beginners radio, en miss door sparen voor iets beter :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Marquant is een goedkoop merk, maar dat zegt natuurlijk niets over jouw belevenis ervan.
Vond het een beetje vreemd dat toen je zei dat je bij autobedrijf werkte niet wist wat het verschil was tussen 1en 2 DIN ..

Er zijn radio's (1din, de standaard autoradio..) waar het scherm eruitkomt schuiven. Deze zijn veelal duurder dan de Marquant die jij aangaf. Misschien heeft een Mediamarkt wel een leuke voor je, 19% korting t/m zondag ...
 
Zoud ge niet beter op de weg letten ,inplaats van aan uw autoradio te prutsen.
 
Marquant is een goedkoop merk, maar dat zegt natuurlijk niets over jouw belevenis ervan.
Vond het een beetje vreemd dat toen je zei dat je bij autobedrijf werkte niet wist wat het verschil was tussen 1en 2 DIN ..

Er zijn radio's (1din, de standaard autoradio..) waar het scherm eruitkomt schuiven. Deze zijn veelal duurder dan de Marquant die jij aangaf. Misschien heeft een Mediamarkt wel een leuke voor je, 19% korting t/m zondag ...

Nouja ik ben pas 2 maanden aan het werk als automonteur ik heb vandaag pas me eerste radio ingeboud bij een ford ka en het is me namelijk ook nog nooit uitgelegd en hebben het er ook nog nooit over gehad.
 
Als je een radio hebt, met dvd kijk functie, is er een beveiliging dat je alleen filmpjes kan kijken als hij op de handrem staat!
Dus rijdend dvd kijken wordt hem dan niet.
Je kan het wel omzeilen.. Maar het is niet voor niets toegevoegd ;)
 
Ik weet hoe je het kan omzeilen ;P dus maarja het is ook niet de bedoeling om even film te gaan kijken terwijl je rijd xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan